Gå til innhold

Når får vi se Lara Croft igjen?

Kjellis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut :thumbup:

Jeg må bare få si at jeg satt foran pappa's SX50mhz med hele 120mb HD og spillte TR. Det er noen år siden nå...

Tror jeg spillte igjennom de 3 første spillene, så datt jeg av en stund, men er tilbake nå på Xbox 360, og jammen var det minst like artig som for 11 år siden!

Ikke oppfølger som kommer først, men Tomb Raider 1 som er laget pånytt i Legends-motoren. Fordi TR1 nå er så gammelt har sannsynligvis 80% av ungdommen aldri spilt det, og det er fortsatt en av de beste TR-spillene i serien.

7539358[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg er vel av en litt eldre generasjon!

Begynte med en Commodore64, avanserte stort til Amiga 500 da den kom (har den enda), og senere fulgte pc-utviklingen, og var konge da pappa gikk til innkjøp av en knallmaskin SX50mhz med stor 120mb HD. Ble mange TR-timer foran den maskina :)

Har aldri spilt enern, begynte på TR2 på Playstation. Jeg var Amiga-nerd på tiden TR kom ut, og ville ikke ta i en PC med ildtang.

7539436[/snapback]

Lenke til kommentar

Samma her (c64-amiga500-Amiga2000-Amiga1200). Jeg kjøpte ikke min første PC (Pentium-100) før i 1999 for å spille Daggerfall. Ville ikke en gang tatt i en med 10 fot lang påle før det. Vi amiga-folk var ganske fanatiske og nekta å bruke andre systemer fordi det var alltid noe som var bedre med Amigaen. Menmen..det er veldig off-topic uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Var en bekymrinsfull detalj som gikk igjen i de rapportene;

"Spillet slippes imidlertid ikke til den nye generasjonen av konsoller, men til PS2, PSP og PC i løpet av 2007. ".

..Men må da være utenkelig at spillet ikke lanseres på xbox360 og PS3.. :ohmy:

Samma her (c64-amiga500-Amiga2000-Amiga1200). Jeg kjøpte ikke min første PC (Pentium-100) før i 1999 for å spille Daggerfall. Ville ikke en gang tatt i en med 10 fot lang påle før det. Vi amiga-folk var ganske fanatiske og nekta å bruke andre systemer fordi det var alltid noe som var bedre med Amigaen. Menmen..det er veldig off-topic uansett.

7539493[/snapback]

Lenke til kommentar
Var en bekymrinsfull detalj som gikk igjen i de rapportene;

"Spillet slippes imidlertid ikke til den nye generasjonen av konsoller, men til PS2, PSP og PC i løpet av 2007. ".

..Men må da være utenkelig at spillet ikke lanseres på xbox360 og PS3..  :ohmy:

7540712[/snapback]

Jeg har sett dette jeg også (spiller det selv på PC så det bryr meg egentlig ikke), men jeg tror det kan ha noe med salgstallene å gjøre. Likevel ser jeg det neppe som umulig at det gis ut til 360 ganske kort tid etter, på samme måte som at Legend har kommet ut på Gamecube, PSP og DS i ettertid. :)

Lenke til kommentar
Er veldig synd at ikke nyutgaven av første spillet kommer p 360'n..

7543952[/snapback]

Ser 360 ikke er nevnt som utgivelse, men det nekter jeg å tro. Tipper de kommer på pc, 360 og PS3 først... :)

7547126[/snapback]

Ikke ifølge spillmagasinet: Spillet slippes imidlertid ikke til den nye generasjonen av konsoller, men til PS2, PSP og PC i løpet av 2007.

Lenke til kommentar
oO kommer det tr1 remake? bare til xbox eller pc og?

Har gode minner fra TR1, beste i serien.

7539397[/snapback]

jeg kjøpte meg 42" plasma og god stol.....så tenkte jeg hva gjør jeg nå. gikk på bruktmarked på amazon.co.uk og bestillte TR1. så det er bare et par uker siden jeg er ferdig med det.. :D

som en liten review: det har hverken før eller siden vært lagd spill med like bra musikk, altså kvalitetsmessig og på de rette stedene. når det ble skummel musikk var det grunn til og bli svett og stressa. sammenligna med et moderne spill som oblivion. man hører "skummel musikk" man snur seg rundt. og riktig, der nede i skråninga 20m unna kommer en mineotaur løpende.

da jeg spillte ble jeg skikkelig satt ut av grafikken, den SUGER stort. men etter første brett var jeg vant til det. tenkte flere ganger under spill at dette spillet skulle de lagd på nytt, men det blir sikkert ikke og skje siden noe slikt har jeg aldri hørt om før. men nå skjer det jo :thumbup:

håper også at de holder seg i skinnet under finpuss. musikk og bevegelse er perfekte, eneste som trenger ett løft her er grafikk.

Lenke til kommentar

Crystal Dynamics holder for øyeblikket på å lage oppfølgeren til Legend. Mest sannsynelig så vil den komme en eller annen gang i 2008. Hittil er den bare brekeftet for PS3 hvis jeg ikke tar feil, men vil nok komme på PC og 360 og.

Tror det er to forskjellige team hos CD som lager de to spillene (TR:AE og TR8).

Hvis man har lyst til å vite mer om TR:AE så annbefaler jeg denne siden. All ny informasjon om Anniversary Editon fra Eidos blir lagt ut her :)

btw: Ny Lara Croft TR:AE render som kom ut for litt over en time siden^^

trarender01333x400vl7.jpg

Spillet skal vist nok komme 2. kvartal 2007.

Endret av Kaare_Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...