Hjallzi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, jeg har problemer med at når jeg går fra maskinen min, så henger den når jeg kommer tilbake, den henger seg også hvis jeg feks. spiller og hører musikk på samme tid, eller bare jør vanelige ting som og sitte på msn. Noen som har en fjerneste anelse av hva dette kan komme av? Btw. jeg har en hp pavilion w5195 med eneste oppgradering, et XFX geforce 7600gt xxx. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Maskiner henger aldri uten grunn. Problemet blir å finne hva den egentlige årsaken er. Og det går ikke an å svare deg på uten at du gir mer informasjon. Les den øverste posten i forumet her først: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Hjallzi Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har fått ett tips fra en venn nå i det siste, jeg har bare en 300w strøm forsyning på datamaskinen min, å han sa at d kunne være at skjermkortet mitt krever mere enn det. Btw. HK: er ikke sikker SK: XFX GeForce 7600gt xxx Ram: pc 3200 (2 Gib) Os: xp home Strøm forsyning: 300W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå