f.HiTmAn Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 jeg fikk det demobrukte sjermkortet i dag jeg putta det inni men da jeg kom fram i bios var nesten bokstavene vekke og da jeg kom inn i windows xp var det 41 gule striper som gikk loddrett nedover sjermen?? Kan dette vere driverfeil?for jeg fikk en melding at det var en driver feil. Eller kan kortet vere feil på? Jeg kjøpte kortet demobrukt fra komplett og det kosta *1000* syns det var litt mistenklig billi for et asus ti4600 kort. [ Denne Melding var redigert av: f.HiTmAn på 2002-11-21 17:03 ] Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Høres ut som skjermkortfeil ja Dersom andre skjermkort (AGP) i maskina di virker OK, er nok kortet gåent. Men du skriver ikke hvilken maskin du har power, cpu osv. R Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 avinstaller kortet helt, ta det ut, start maskinen , slå av maskinen etter at den har bootet og sluttet å bruke harddisken, sett inn kortet, start maskinen, legg inn ett annet sett med drivere. jeg gjorde den bommerten at jeg innstallerte r9700 drivere på mitt r8500, det ble sånn fukk som du beskriver. da fungerte det å gjøre det jeg beskrev. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 er jo ikke et driver problem når han ikke kan lese hva som står i biosen en gang da.. send kortet tilbake og fortell at det var/er deffekt... Lenke til kommentar
Orjan74 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Kunne mistenke komplett for å selge/gjøre d bevisst!! Jeg kjøpte også et "demo brukt" ti 4200, For en slikk og ingenting..Hadde samme problem. D viste seg at kortet hadde små sprikker i chippene. Tenke eg kjøbe nytt her etter.Og ikke fra komplett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå