Loko Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg var så heldig å vinne meg et par salomon teneighty thruster i en konkuranse på jobben. Problemet er at jeg ikke har den minste anelse på hvordan monteringen av bindingene skal være. Noen som har noen tips, ideer eller fine nettsider som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kvar bindingane skal monterast avheng av kva du skal bruke dei til. Skal dei kun brukast i parken, vil det mest naturlege vere å montere bindingane heilt midtstilt. Skal dei ikkje brukast i parken i det heile vil «standardmontering», som er litt lengre bak, vere naturleg. Elles, om det er nokon kompetente sportsbutikkar i nærleiken som følgjer med i tida, ta turen innom dei. Der vil du (forhåpentlegvis) kunne få nokre gode råd, og dei vil vite kvar «standardmonteringa» er. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Om du bor i Oslo omegn kan du ta en tur til Torshov Sport f. eks De vil kunne gjøre denne jobben fort og greit til en grei penge. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er ofte merket hvor bindingene skal monteres. Som sagt, hvis du skal raile o.l., bør du ha de midtstilt. Men siden du ikke vet hvordan de skal monteres, går jeg ut i fra at du ikke er den mest erfarene kjøreren (no offence). Derfor bør du feste bindingene litt bak midten. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 takker for svar. Fikk vite at sportshuset på ski storsenter tar cq 300 for montering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå