Gå til innhold

Kan noen skaffe/vise meg en subnett kalkulator?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
?

Jeg har brukt den lenge aldri hatt noe problemer med den. Bruker heller ikke Internet Explorer da.

7697243[/snapback]

Men det gjør jeg, og den vellkjente "Din maskin er ikke sikret....:" o.s.v. dukker opp. Så fort man trykker på en av knappene der så er det gjort. Et helvette å bli kvitt igjen

Ole

Lenke til kommentar
Da installerer den ikke virus, men man må bruke god, gammeldags sunn fornuft og ikke klikke på noe i pop-ups (hvis jeg forstod det riktig). :wink:

7703810[/snapback]

Du forstod det helt korrekt!

Problemet er at denne popupen er noe forbaska dritt fordi den veldig enkelt kan forveksles med popups som er viktige å ta standpunk til.

Begrepet virus er kansje ikke helt 100% riktig, men jeg vil alikevel våge å kalle det det, nettop fordi det oppfører seg som et. Det er også slik at ingen antivirus program løser dette problemet. De finer det når det slår inn, men klarer ikke fjerne det og i verste fall betyr det reinstallasjon av hele maskinen.

Men du har rett, sunnt fornuft er det man bør bruke, men personlig så bannlyser jeg alle web sider (uansett innhold) hvis de fører slikt. Den nevnte side er ingen unntak.

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...