Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lastet ned et par themes som hittil har funket på min N73, men merker at det er et par problemer: 1. når jeg nå sender over på bluetooth nytt theme, vil ikke denne installere (det står installering mislyktes). Kanskje det er max antall themes? Har ti i mappen tilsammen nå (både minnekort og tlf). 2. C knappen sletter ikke themes'ene, man må søke på navnet og det er vanskelig når ikke alle blir funnet ved søk i filbehandling (har sikkert et annet navnt på filene enn selve visningsfilen?). Noen som har samme problem? Eventuelt løsning? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) 1. Går ut ifra at de themesene du sliter med, lå lagret på minnekortet? Dette er et kjent problem, så eneste løsningen foreløpig vil bli å reinnstallere/oppdatere programvaren på telefonen. Ellers må du nok vente til det kommer en skikkelig "file explorer" på markedet. Har ingenting med maks antall å gjøre nei... 2. For å avinnstallere theme går du på prog.beh. (ikke filbehandling), markerer filen du vil fjerne, og sletter med C... Endret 19. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 1. Går ut ifra at de themesene du sliter med, lå lagret på minnekortet? Dette er et kjent problem, så eneste løsningen foreløpig vil bli å reinnstallere/oppdatere programvaren på telefonen. Ellers må du nok vente til det kommer en skikkelig "file explorer" på markedet.Har ingenting med maks antall å gjøre nei... 2. For å avinnstallere theme går du på prog.beh. (ikke filbehandling), markerer filen du vil fjerne, og sletter med C... 7539434[/snapback] Takk for raskt svar. En ting til? Så lenge jeg har kvittering fra MPX.no, kan jeg da få installert seneste software hvor som helst? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Tviler på at de oppdaterer telefonen din hvor som helst ja, da de fleste er nødt til å sende den inn til Nokia. Hvis du skal levere inn telefonen for oppdatering, så må du belage deg på å være uten telefon i noen uker ihvertfall. Men du kan da gjøre dette selv... Du kan oppdatere selv via nyeste versjon av Nokia PC Suite. Der har Nokia Software Updater (eller "Oppdater telefonprogramvarer" på Norsk) kommet med... Såfremt du ikke har en operatørlåst telefon, så er dette "piece of cake". Har du derimot en operatørlåst telefon, så blir det litt mer komplisert. Hvis du klikker på Åpen diskusjon om mobil, og leser tråden "N73 Diskuter den her" på ca. side 80-90, så står det forklart hvordan du går frem, både for å oppdatere operatørlåst og åpen telefon. Jeg har forresten oppdatert/reinnstallert min selv flere ganger. Oppgraderte til N73ME nå sist... Endret 20. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tviler på at de oppdaterer telefonen din hvor som helst ja, da de fleste er nødt til å sende den inn til Nokia.Hvis du skal levere inn telefonen for oppdatering, så må du belage deg på å være uten telefon i noen uker ihvertfall. Men du kan da gjøre dette selv... Du kan oppdatere selv via nyeste versjon av Nokia PC Suite. Der har Nokia Software Updater (eller "Oppdater telefonprogramvarer" på Norsk) kommet med... Såfremt du ikke har en operatørlåst telefon, så er dette "piece of cake". Har du derimot en operatørlåst telefon, så blir det litt mer komplisert. Hvis du klikker på Åpen diskusjon om mobil, og leser tråden "N73 Diskuter den her" på ca. side 80-90, så står det forklart hvordan du går frem, både for å oppdatere operatørlåst og åpen telefon. Jeg har forresten oppdatert/reinnstallert min selv flere ganger. Oppgraderte til N73ME nå sist... 7543080[/snapback] Kan man foreta slik oppdatering på mac eller kun på PC? Kan sikkert låne en PC et sted, men lettere om jeg kan benytte min egen mac.... Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det kan jeg desverre ikke svare på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå