..Bjørnar.. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjære venner! Jeg har gjort den største brøleren sør for nordpolen.. Jeg ryddet rommet for en ukes tid siden, og på Mile søppeldynge i Nedre Eiker ligger det omtrent nå 1 stk Zelda: A link to the past til SNES. Spillkasetten ligger trolig i eller i nærheten av en hvit desk organizer fra IKEA med røde, gule, blå og grønne sirkler og er kastet i papiravfallet. Med spillet ligger også den originale guiden til SNES spillet Super Mettroid (med kart over samtlige stages i spillet samt hint). For de interesserte finnes også ymse bilblader i samme eske. FY FAEN!! Det er siste gangen jeg rydder EVER! Noen som aner hvor jeg kan få tak i ny utgave? Noen som noen gang har sett en originalguide til Super Metroid? Kjøpte Super Metroid i en DIGER Limited Ediotion eske hvor guiden fulgte med.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det ikke bare å ta seg en kjapp tur og lete litt, da? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Er det ikke bare å ta seg en kjapp tur og lete litt, da? 7538985[/snapback] Etter ei uke? Neppe.. Polakkene som sover der nede om natta har trolig tatt til seg alt av verdier alt uansett.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Huffhuffhuff. Et av tidenes beste spill... huff. Gå på e-bay, Nintendo-forum kjøp og salg, QXL eller hva som helst. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Huffhuffhuff. Et av tidenes beste spill... huff. Gå på e-bay, Nintendo-forum kjøp og salg, QXL eller hva som helst. 7539088[/snapback] Har prøvd QXL, tør ikke E-bay (er 100 % nødvendig med ordentlig PAL versjon, ikke no piss som ryker). Mitt spill var helt bugfritt! Blåste i det en gang innimellom, men det var det.. Faen ass.. Stor, stor skuffelse dette her..! Har det til GBA, men originalen da gitt.. Helvete! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du har rotet bort tidenes beste spill! (Etter min mening da) Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du finner alt på eBay. ALttP er ikke spesielt sjeldent, mens Limited Ed. Super Metroid koster sikkert litt mer. Bare pass på at du kjøper fra selgere med god rating, så går det alltid bra. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spillet vil etterhvert bli tilgjengelig for nedlast på Wiis Virtual Console så om du ikke lykkes å finne en orginal utgave til SNES så vil du alltid få muligheten til å spille det igjen via Wii. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Den er kjip.. Solgte mitt eksemplar da jeg var litt yngre, sammen med SNES'en.. Dust som jeg var.. :/ Som nevnt; eBay, finn, qxl Lykke til.. Lenke til kommentar
Renkesmeden Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 A Link to the Past finner du nok uten problemer både på QXL og eBay. Super Metroid med den store eska og guiden dukker opp med jevne mellomrom på eBay. Å kjøpe fra eBay er ikke noe mer risikabelt enn QXL. Så lenge du handler med noen med flere positive tilbakemeldinger, er det liten sannsynlighet for at det skjer noe tull. Jeg har iallfall bare positive erfaringer med eBay. Det kan forresten hende jeg har et ekstra eksemplar av A Link to the Past som jeg kan selge. Jeg kan ta en titt på kottet senere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det første du må gjøre er å ringe en prest og få han til å drive onde ånder ut av deg for du må ha vært besatt og kanskje er det fremdeles. Så kan du forsøket å lete rundt på diverse norske auksjons plasser og annonserings steder som Finn.no. Nå er det vel ikke lenge før Link to the Past kommer til Wii's Virtual Console dog, så alt håp er vel ikke ute om du ikke finner den på auksjoner Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Her klarer jeg altså å ta vare på dette spillet fram til nesten fylte 21 år, og så kaster jeg det rett og slett i søppla.. Har det som sagt til GBA, så det er ikke det at jeg ikke får spilt det igjen som bekymrer meg. Var bare så moro å ha originalen! @Bear: Skal gi åndeutdrivelse en sjanse.. @bigben247 & Bagge: Skal gi eBay en sjanse. Har fremdeles Super Metroid, er bare guiden som mangler så gidder nok ikke betale peng for den! Er vel få som selger guiden uten spillet.. Gir noen kroner for et 100 % fungerende Zelda! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har både A Link To The Past og Super Metroid. Får lyst til å pakke opp den gamle SNESen min Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har hørt rykter om at man kan bruke emulator på pc Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har hørt rykter om at man kan bruke emulator på pc 7543554[/snapback] Igjen: Jeg har GBA versjonen og en DS Lite, så er ikke fordi jeg ikke får spilt det at jeg whiner.. Vil bare så gjerne ha originalen! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=414135111 denne kanskje ? (nei er ikke min, hadde jeg hatt den hadde jeg aldri i verden solgt det) Endret 20. desember 2006 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå