Gå til innhold

Zelda: A link to the past I SØPPLA! Ny hvor?!

..Bjørnar..

Anbefalte innlegg

Kjære venner!

Jeg har gjort den største brøleren sør for nordpolen.. Jeg ryddet rommet for en ukes tid siden, og på Mile søppeldynge i Nedre Eiker ligger det omtrent nå 1 stk Zelda: A link to the past til SNES. Spillkasetten ligger trolig i eller i nærheten av en hvit desk organizer fra IKEA med røde, gule, blå og grønne sirkler og er kastet i papiravfallet.

Med spillet ligger også den originale guiden til SNES spillet Super Mettroid (med kart over samtlige stages i spillet samt hint). For de interesserte finnes også ymse bilblader i samme eske.

:realmad:FY FAEN!! :wallbash:

Det er siste gangen jeg rydder EVER!

:cry:

Noen som aner hvor jeg kan få tak i ny utgave? Noen som noen gang har sett en originalguide til Super Metroid? Kjøpte Super Metroid i en DIGER Limited Ediotion eske hvor guiden fulgte med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huffhuffhuff.

Et av tidenes beste spill... huff. Gå på e-bay, Nintendo-forum kjøp og salg, QXL eller hva som helst.

7539088[/snapback]

Har prøvd QXL, tør ikke E-bay (er 100 % nødvendig med ordentlig PAL versjon, ikke no piss som ryker). Mitt spill var helt bugfritt! :( Blåste i det en gang innimellom, men det var det.. Faen ass.. Stor, stor skuffelse dette her..!

Har det til GBA, men originalen da gitt.. Helvete!

Lenke til kommentar

A Link to the Past finner du nok uten problemer både på QXL og eBay. Super Metroid med den store eska og guiden dukker opp med jevne mellomrom på eBay. Å kjøpe fra eBay er ikke noe mer risikabelt enn QXL. Så lenge du handler med noen med flere positive tilbakemeldinger, er det liten sannsynlighet for at det skjer noe tull. Jeg har iallfall bare positive erfaringer med eBay. Det kan forresten hende jeg har et ekstra eksemplar av A Link to the Past som jeg kan selge. Jeg kan ta en titt på kottet senere.

Lenke til kommentar

Det første du må gjøre er å ringe en prest og få han til å drive onde ånder ut av deg for du må ha vært besatt og kanskje er det fremdeles.

Så kan du forsøket å lete rundt på diverse norske auksjons plasser og annonserings steder som Finn.no.

Nå er det vel ikke lenge før Link to the Past kommer til Wii's Virtual Console dog, så alt håp er vel ikke ute om du ikke finner den på auksjoner :)

Lenke til kommentar

Her klarer jeg altså å ta vare på dette spillet fram til nesten fylte 21 år, og så kaster jeg det rett og slett i søppla..

Har det som sagt til GBA, så det er ikke det at jeg ikke får spilt det igjen som bekymrer meg. Var bare så moro å ha originalen!

@Bear:

Skal gi åndeutdrivelse en sjanse..

@bigben247 & Bagge:

Skal gi eBay en sjanse. Har fremdeles Super Metroid, er bare guiden som mangler så gidder nok ikke betale peng for den! Er vel få som selger guiden uten spillet..

Gir noen kroner for et 100 % fungerende Zelda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...