Gå til innhold

Trenger en PS 2

Greatfaith

Anbefalte innlegg

Heisann.

Spilte Guitar Hero 2 idag, og ble helt hekta, og derfor spør jeg dere. Hvor kan jeg skaffe meg en billig PS 2, som er så billig som mulig. Den kan være brukt, men den må fungere. Hvis mulig, ikke på auksjoner. Jeg er keen på å stikke innom en butikk, eller møte en person som er keen på å møte meg for å selge den. Håper noen kan hjelpe meg.

-Greatfaith-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Spilte Guitar Hero 2 idag, og ble helt hekta, og derfor spør jeg dere. Hvor kan jeg skaffe meg en billig PS 2, som er så billig som mulig. Den kan være brukt, men den må fungere. Hvis mulig, ikke på auksjoner. Jeg er keen på å stikke innom en butikk, eller møte en person som er keen på å møte meg for å selge den. Håper noen kan hjelpe meg.

-Greatfaith-

7538904[/snapback]

Du kan jo prøve på finn.no

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=90...8&pos=1&tot=112

ellers så tror jeg at de solgte den til under 1000 lappen hos Expert Alna om jeg kke tar feil. Og PS2 får du vel billig de fleste steder nå for tida. Selv på Elkjøp så tror jeg at den koster rundt 1100 kr. PS2 er nok det beste kjøpet du kan gjøre denne jula. :) Bra pris på både spill og konsoll, og flust med kvalitetestitler å velge mellom.

Lenke til kommentar
hvis jeg får lov till å stikke inn en liten request, så skulle jeg gjerne hatt en ps2 jeg også.

-må være chippet

-har ingen interesse av orginale spill, de kan du selge til noen andre på finn.

-pris: under tusenlappen, avhenging av stand.

:)

7539797[/snapback]

Da tror jeg du skal lete en stund... En matrix chip koster 800kr ferdig montert, og det er den eneste chip som er noe å ha, så du må nok opp i rundt 1500kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...