dimetho Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lurer på om Wii støtter NTSC, eller om det bare er PAL? Dessuten, hovedsakelig, lurer jeg egentlig mest på om GameCuben i Wii'en støtter NTSC. Det går vel for det samme, men er det jeg er interessert i, ettersom jeg tenker på å bestille noen billige GC-spill fra nettet. I tillegg, så lurer jeg på om noen vet av internett-sider hvor jeg kan bestille billige GameCube-spill? Har sjekket CDON.com, Amazon, men fant ikke egentlig noen store tilbud, eller utvalg. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg prøvde nettopp GC Freeloader 1.06b og GC Eternal Darkness [NTSC] med Wii. Wii'en [m/weather channel oppdateringen] nektet blankt å lese GC Freeloader som ett GC spill, den sa bare "Unable to read the disc." For å teste hva den ville si for ett NTSC spill så jeg tokk ut den og satt inn Eternal Darkness og fikk samme beskjeden. Så Wii'en er enten kun PAL eller så var det litt mere en bare vær kannal oppdatering med den siste oppdateringen fra Nintendo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den europeiske Wii-en er sperret både mot NTSC-spill og Freeloader. Det jobbes i følge utviklerne av Freeloader (eller noe lignende) at en ny versjon er under utvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå