Drakan Wolf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg føler meg litt skuffa over dethadder jeg. Den er jo ganske "enkelt" laga og virker ikke så god å holde i. Men, men; får vente til den kommer ut. Kanskje jeg blir positivt overrasket. 7720579[/snapback] Du skulle bare vist for skuffa jeg ble over ut formingen av Copperhead'en.... Hadde ventet en litt større mus... er litt for liten for handa mi... :/ Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg skal ha med en ny mus til å game med. men jeg er usikker på hva som er best. dette er kanskje noe smak og behag å. men hadde hvert fint med noen anbefalinger her 7538781[/snapback] Kjøp Microsoft Intellimouse 3.0 Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 http://www.razerzone.com/Products/Gaming-M...t-Gaming-Mouse/ Razer Krait har fått veldig mange positive kommentarer, men har ikke prøvd den selv... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 http://www.razerzone.com/Products/Gaming-M...t-Gaming-Mouse/ Razer Krait har fått veldig mange positive kommentarer, men har ikke prøvd den selv... 7724714[/snapback] Heh, jeg synes den musen virker som en vits Hvem har noensinne opplevd at du ikke kan klikke nok ganger i sekundet? Er egentlig bare en Diamondback i Viper-fasong. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ellers så har du jo Microsoft/Razer Habu... Har sett på den... ganske stor og fin... Litt kjip kanskje, men den lå fint i den syltelabben av en hånd jeg har... Det er ett eller annet med de forbanna MS musene altså... De passer liksom så godt i hånda... Men har en tendens til å ikke nå helt opp i ytelse! Jeg skulle ønske at Razer og Logitech slo seg sammen om en mus jeg... Copperhead innmat og MX Revolution kropp med ledning selvfølgelig og uten det dumme rullehjulet på tommelen... Det hadde vært helt topp spør du meg... Endret 25. januar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå