Gå til innhold

Ny game mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne musa en stund nå, og jeg synst den er glimrende bra!

ved hjelp av 2 knapper stiller du sensitivitet, du kan legge i noen lodd som gjør musa så lett/tung som du føler for :thumbup: 1,7 og 4,5 lodds - brikker, 7 av hver :D

 

Musa er behagelig, scroller opp og ned, og til begge sidene, som bare er et + :yes:

 

har åsså en tilbake knapp :)

 

PS: er IKKE trådløs :D

 

Jeg vil vertfall anbefale denne!

Lenke til kommentar
Jeg har hatt denne musa en stund nå, og jeg synst den er glimrende bra!

ved hjelp av 2 knapper stiller du sensitivitet, du kan legge i noen lodd som gjør musa så lett/tung som du føler for :thumbup:  1,7 og 4,5 lodds - brikker, 7 av hver :D

 

Musa er behagelig, scroller opp og ned, og til begge sidene, som bare er et + :yes:

 

har åsså en tilbake knapp :)

 

PS: er IKKE trådløs :D

 

Jeg vil vertfall anbefale denne!

7538854[/snapback]

Hvilken mus? :p

Lenke til kommentar
Jeg har hatt denne musa en stund nå, og jeg synst den er glimrende bra!

ved hjelp av 2 knapper stiller du sensitivitet, du kan legge i noen lodd som gjør musa så lett/tung som du føler for :thumbup:  1,7 og 4,5 lodds - brikker, 7 av hver :D

 

Musa er behagelig, scroller opp og ned, og til begge sidene, som bare er et + :yes:

 

har åsså en tilbake knapp :)

 

PS: er IKKE trådløs :D

 

Jeg vil vertfall anbefale denne!

7538854[/snapback]

Hvilken mus? :p

7538872[/snapback]

Regner med at han snakker om Logitech G5. :)

Har selv Logitech G7 nå og den er ganske lik, bare trådløs. Jeg er kjempefornøyd med den og kan varmt anbefale deg den.

Lenke til kommentar

Hvordan du bruker musa spiller stor rolle når du skal velge mus.

Hvis du sitter med hånden oppå musa og styrer med armen, så bør du kjøpe mus som f.eks. MX518 eller G5.

Hvis du (som meg) sitter med håndleddet på musematta\bordet og styrer med håndleddet elelr fingrene, så bør du kjøpe en Razer\Habu eller noe liknende.

 

De fleste som kjøper en mus er fornøyde hvis det ikke er noe galt med den, hvis ikke så har de kjøpt en feil "type" mus i forhold til den måten de bruker musa på.

 

Jeg anbefaler egentlig at du drar til en fysisk butikk og prøver forskjellinge muser. De fleste butikker har kun Logitech-mus, men da finner du i alle fall ut om du liker elelr ikke liker de.

Hvis du ikke gidder, så er det som regel tryggest å kjøpe en mus som ligner mest mulig på den du har fra før i størrelsen\formen, da slipper du å plutselig oppdage at musa føles for stor eller for liten.

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg der!

 

Sitter med en liten microsoft mus som jeg kjøpte på elkjøp for 150kr(den billigste de hadde).

 

Den er kjempe god, den har kansje ikke så høy dps og og lys som skifter farge og vekter man kan sette inn i den eller masse ubrukelige knapper på sidene og alt det harry tullet, men er strålendes fornøyd med den, og gjør det bra i BF2 med den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM
Razer Copperhead er jo en fin mus... Eller så kan du vente på DeathAdder... :D

7720495[/snapback]

Jeg føler meg litt skuffa over dethadder jeg. Den er jo ganske "enkelt" laga og virker ikke så god å holde i. Men, men; får vente til den kommer ut. Kanskje jeg blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...