Billy Bob Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Min far vurderer en liten LCD-skjerm i båten. Er det noen av dere som har det, og hvordan har dere gjort det? Kjøpe en skjerm som har 230/12v, og sløyfe transformatoren? På forhånd takk. Rune Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vist du får tak i ein skjerm som kjører på same spenning som nettet i båten så foreslår eg at du satser på den. Unødvendig med ein ekstra trafo for å ta opp spenninga når ein trafo inne i skjermen uansett må ta den ned. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Det var egentlig det jeg også tenkte på, men mener at noen sa at det var 8V på noen skjermer. Sikkert noen pc-skjermer som kjører 12v, men er ikke hjulpen av dem. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis du har en flatskjerm med extern strømforsyning så skal den som oftest ha 12 volt.... jeg gjorde det jeg hadde mista den externe strømforsyninga til skjermen så jeg skrudde den bare opp og lodda på 2 ledninger på loddepunktene til kontakten inni og kobla den til en vanlig data strømforsyning som er 12volt.... virker glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå