Thor. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei. Styrer på et forum og tenkte at jeg skulle bytte ut bildet på nyttåret så det ikke ble det "samme gamle". Målet er å få forumet til og våkne og lage litt liv igjen siden dan gamle logoen minner dem litt for mye om nedleggelsen av et spillblad. Kom frem til at jeg og mine paint kunnskaper ikke holder så jeg håper dere kan hjelpe. Logoen ser for øyeblikket slik ut. Så nå vil jeg se deres forslag. Lag noe nytt eller bruk det gamle bildet som et utgangspunkt. Forumtypen er spill (Pc Gaming World). Og dere kan gjerne bruke noen spreke farger så lenge det ikke blir for mye. Desverre har jeg ikke noe å gi tilbake så ta dette som en utfordring, ikke som et arbeid med lønn Mod: Valgte jeg feil forum å poste i så er det bare å flytte det. Jeg fant ikke noe bedre sted Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 her er et forslag.. med forskjellige bakgrunnsfarger kanskje litt kjedelig.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Fine bidrag Kanskje bedre med noen varierte spill og? Litt vanskelig og ordne noen spillbilher "her-og-nå" da men.. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ja, ville bare vise hvordan det ble med forskjellige bakgrunnsfarger, litt for fort gjort det der, men sitter og leker meg litt videre her.. og om du vil ha spill integrert i logoen så er det bare å si fra! som sagt så leker jeg meg videre med det her, så det kommer antageligvis mer.. bedre forhåpentligvis! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) ja, ville bare vise hvordan det ble med forskjellige bakgrunnsfarger, litt for fort gjort det der, men sitter og leker meg litt videre her.. og om du vil ha spill integrert i logoen så er det bare å si fra! som sagt så leker jeg meg videre med det her, så det kommer antageligvis mer.. bedre forhåpentligvis! 7545131[/snapback] Høres lovende ut Tror medlemmene på forumet "mitt" vil bli glade Kunne kanskje tatt med Gubrush threepwood Monkey island 2 siden alle på forumet kjenner igjen han. EDIT: Guybrush Kom på en liten ting. Worms! Tenkte på en liten morsom effekt med forskjellige makker med nicket til medlemmet over hodet (vi er 13 medlemmer) Endret 20. desember 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 worms greia hørtes kul ut, men nå har jeg SEFF ikke worms av noe slag på pc'en jeg sitter på... men skal prøve å få til noe! blir smått med 13 stk, men skal da prøve! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg hadde... Ser ut til at disken er totalt grusa. Men skal se om den går i broren's pc imorgen. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 neida, du trenger ikke det.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Dritbra bilde =D En ting er sikkert. fonten skal bli.. Kunne du gjøre fjellet litt mer livlig? Litt sommer litt vinter kanskje? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg skal se hva jeg får til.. men tror ikke det blir i kveld! men kult at du likte det jeg hadde gjort! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 jeg skal se hva jeg får til.. men tror ikke det blir i kveld! men kult at du likte det jeg hadde gjort! 7546275[/snapback] Jeg kan jo si at du er bedre enn meg.. Tror medlemmene vil like bildet. Kunne du prøve med noe syregrønt på teksten? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 noe slags sludge-greier som renner av bokstavene? eller bare gusjegrønn farge på bokstavene? i så fall, generelt, eller bare på litt av dem? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 noe slags sludge-greier som renner av bokstavene? eller bare gusjegrønn farge på bokstavene? i så fall, generelt, eller bare på litt av dem? 7546386[/snapback] Hmm.. Hva om det så ut som om det var plattet på? En flekk her og en der Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 det jeg tenkte på.. og laga et lite utkast.. si fra om du vil ha det annerledes! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Dunne du sjekka hvordan det ble å farge bokstavene i en syregrønn farge istedet? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 her er et par.. veit ikke om fargen er riktig, men men.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ser bra ut det Tror det blir den første av de to Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) hehe! høres bra ut.. noe annet du vil sette fingern på, eller vil jeg skal tilføye? her er en liten justering bare.. ser litt mer "symetrisk" ut! Endret 21. desember 2006 av Keltern Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Er fornøyd jeg Takker Endret 21. desember 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Pc Gaming World som i PCGW bladet/magasinet som kunne kjøpes for 1 eller 2år siden? Savner det bladet fælt.. beste norske spillmagasinet som var :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå