vetskje Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei Har et problem med at min bærbare pc Asus A6JA ikke oppfatter at jeg kobler til usb enheter automatisk. Jeg må dermed gå inn i "device manager" og finne enheten og trykke "reinstall driver". Bruker Windows XP proffesional og alle drivere er installert. På andre pcer er det jo som det skal være at det fungerer med en gang man kobler til utstyret. Prøvte nå å koble til en ekstern harddisk gjennom usben, men denne fant den heller ikke automatisk. Den samme hardisken ble prøvt på en annen maskin og der fungerte det med en gang. Får forøvrig ikke til denne hardisken på denne pcen selv om jeg har tykt reinstall driver og det står at "the device is working properly" Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eller noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
vetskje Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
jj_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jepp, jeg har! Har Asus A8js og må også inn i device manager for å installere. Har jeg gjort det en gang virker akkurat det utstyret i den samme usb-porten hver gang, men setter jeg usb-kontakten i en annen port må jeg gjøre hele greia om igjen.. vet ikke hva det skyldes, men orker egentlig ikke bry meg så mye da det i bunn og grunn virker og det i tillegg blir vista om en måneds tid uansett.. Har også en ekstern hdd som jeg prøver å koble til og opplever det samme som deg. Windows mener alt er installert og virker ordentlig (det mener for øvrig jeg og). Hdd'en dukker ikke opp i utforsker, men alt ser ut til å være i skjønneste orden i disk management. Noen som har noen anelse? mer om dette i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg hadde også dette problemet med min A8Js. Husker ikke nøyaktig hvilken driverfil jeg installerte, men prøv en reinstall av FIR driver og Intel INF update og sjekk om det bedrer noe. (Du finner driverne på driverdisketten.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå