Bruker-93156 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Heihei! Sikkert mange som er lei av bildene mine denne uka, men da kan dere bare se bort fra dette! Noen som har kritikk til beskjæring, beste bilde eller tips? Marius Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg syns det blir litt mye tomrom rundt. Mye du kan gjøre ut av disse bildene. Tok meg friheten til å redigere litt på bilde nr.1. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 hmm, jeg likte croppingen, men ikke fargene. Smak og behag. Jeg syns ilden var veldig fin på nr 1. Som dere sikkert ser så er de tatt når fyrstikken tar fyr. Marius Lenke til kommentar
cmi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hallais marius dette var litt kule bilder igjen ble ikke så kjedlig som en vanlig flamme bare... hva har du brukt? (Skjønner jo at det er ild du har brukt tenker på hva du har brukt for og få fram ilden ) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Var nære på at jeg skulle til å bumpe posten nå Jeg begynner selv og bli lei av flammer, har ingen flere ideer med de. Jeg har tatt bilde akkurat når fyrstikken antennes, å så gjort mye i ps, flammene ble ikke så drastiske i orginalen, mer "rosa" faktisk, så jeg har måtte justere kontraster, curves og fargebalansen. Noen ideer der nede i sør da, ang. andre "temaer"? Marius Lenke til kommentar
cmi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) har mange men vet ikke om de er noe bra før de er testet ut, gir deg tilbake meld så fort jeg har noe... Hvordan tente du på fyrstikka?? Endret 21. desember 2006 av cmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå