Migr Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei jeg var på Dj Tiesto konserten som var her i bergen for noen uker siden! å det var rått"! men jeg finner ingen bilder fra stedet? det var folk som tok bilder hele tiden ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du skulle vært på Oslo-konserten. Ikke bare tok folk (og presse) bilder hele tida, men Tiesto spilte 35 min lengre ettersom stemningen var sinnsyk. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Var døds bra i Bergen!! elsekt det , men mangler bare noen bilder! til minne! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var så bortevekke i E-rus at jeg glemte kameraet mitt... Lenke til kommentar
Migr Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg var så bortevekke i E-rus at jeg glemte kameraet mitt... 7541640[/snapback] rolig... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Når var konserten i Oslo? Bare lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå