Sweet Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 tja greit det da.. men for et rart system på banken? null overvåkning?? :S Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Så hver gang jeg lever penger til nattsafen så filmer jeg det med mobilen. I tilfelle det skulle skje igjen. Jeg synes også det virker rart at de ikke filmer det og det er bra du filmer det Lenke til kommentar
rekar Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det går vel på troverdighet tenker jeg. Banken mener vel at de er til å stole på. Men jeg synes det er utrolig dårlig gjort at jeg må gjøre bankes jobb. Jeg skal jo ikke trenge å overvåke nattsafen. Det er jo banken sin jobb. Jeg skal lufte tanken for sjefen en gang til. Kansje vi kan bytte bank. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vår nattsafe er iallefall av den typen at den registrerer når den blir brukt og om noe blir levert. Denne journalen blir regelmessig hentet ut, som regel ved hver måneds ultimo. Jeg vil tro, uten å kunne si det sikkert, at også den banken det er snakk om har mulighet til å hente ut en slik journal som vil vise hvem og når noe ble levert i nattsafe. Det er derimot godt mulig at de ikke er klar over denne muligheten selv. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 På bensinstasjonen hvor jeg jpbber har vi en dropp-safe på lageret. Posen har et eget nummer, som skrives med penn på et skjema. Etter at to ansatte har sett posen falle ned i safen, skal de begge signere. Hvis noe forsvinner, så er det vekteren som har tatt penga. TO ansatte kan ikke lyve...? Kan du ha skrevet galt kontonummer på posen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvis noe forsvinner, så er det vekteren som har tatt penga. TO ansatte kan ikke lyve...? nope, men to ansatte kan samarbeide jeg ble beskylt for noe av det samme da jeg var i marinen og da hjalp det ikke at vi hadde vært to stykker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå