Haalvor Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har litt problemer med å få bilde fra pc til lcd tv'en Jeg har en vanlig crt skjerm som hovedskjerm, så har jeg koblet til lcd tv'en via en dvi-agp konverter i den andre utgangen på skjermkortet. lcd tven er koblet med en AGP-Komponent kabel, noe som funket fint hos en kamerat av meg. Jeg får ikke bilde i det hele tatt, og de få sekundene jeg har bilde er det bare total flimmer og nesten ingen farger elller noen ting. Noen som har hatt samme problem eller vet hvordan jeg skal løse det? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hm. Har du satt den som sekundærskjerm da? Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Ja det har jeg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja det har jeg. 7538420[/snapback] Okay. Sitter kablene ordentlig? Ser du noe på skjermen? Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Ja kablene sitter ordentlig. Som sagt, de få sekundene jeg har noe som helst bilde er det bare helt på tryne, nesten helt svart over hele skjermen og litt farger nederst på bildet. Har du peiling på hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå