Xantix Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg spilte Need for speed hot pursuit 2 for noen år siden på en amd 1800+ 1.25ghz og med nvidia 4200 skjermkort og 512 ram. Jeg oppgraderte den gamle boksen for en stund siden men ikke spilt siden, men har nå prøvd det samme spille de siste dagene. Det er nå en amd 2800+ 2,0 ghz med 1,5 gb ram og nvidia 6600 skjermkort. Jeg har koblet til en 42" plasma tv (digg ) men opplever at den lagger litt fortsatt. Til og med litt mer enn det jeg kan huske. Nå skal det sies at jeg ikke lenger husker om jeg hadde maks på alt av detaljer før.... Har også prøvd å endre litt skjermoppløsningen i spillet og kan ikke si at jeg ser noe særlig forsskjell på 800x600 eller 1024x768 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tror det er noe feil med selve spillet, husker det var sånn på min PC også... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så lenge det er bare det spelet som ikkje gir betre ytelse så ligger feilen i spelet og det er jo trossalt eit EA spel. Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Er spillet er sånn hos meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå