aleks tho Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) En kamerat på samfunnsfagprøve. Hva er betinget fengsel? "Jo, det er sånn at man må rett i fengsel. Og selv om man passerer start, mottar man ikke 1000kr" Husker ikke ordrett hva han svarte, men synes den var ganske vittig Endret 25. desember 2008 av aleks tho Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 En kamerat på samfunnsfagprøve. Hva er betinget fengsel? "Jo, det er sånn at man må rett i fengsel. Og selv om man passerer start, mottar man ikke 1000kr" Husker ikke ordrett hva han svarte, men synes den var ganske vittig Forsto den ikke.. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 En kamerat på samfunnsfagprøve. Hva er betinget fengsel? "Jo, det er sånn at man må rett i fengsel. Og selv om man passerer start, mottar man ikke 1000kr" Husker ikke ordrett hva han svarte, men synes den var ganske vittig Forsto den ikke.. Har du noen gang spilt monopol? Der kan man få et kort der det står "Gå rett i fengsel. Selv om du passerer start, får du ikke 1000 kr"(Det får man til vanlig når man passerer start) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det betyr faktisk "Hvor mange anus har du". Quantos años tienes betyr "hvor gammel er du", eller egentlig "hvor mange år har du". EDIT: Så ikke din edit Tiene er både "å være" og "å ha". Lenke til kommentar
Pondus93 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) http://www.2bloghumor.com/wp-content/uploa...pro-vs-noob.jpg Endret 30. desember 2008 av Pondus93 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 http://www.2bloghumor.com/wp-content/uploa...pro-vs-noob.jpg Det er jo ikke feil!!!!11!!!!11 Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Norsk stiloppgave (tentamen): Se ut av vinduet og skriv om det du ser. Svar: Dugg på ruten, intet å se Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, genialt! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En kis jeg kjenner svarte slik på en spansk prøve Dette var en oppgave hvor du skulle gjøre om setningen til norsk. "Hva heter du?" ( Dette sto altså på spansk ) Han svarte med navnet sitt Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hah en jeg kjenner prøvde den "dette er latskap" spøken. Han fikk 1. Endret 1. januar 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Pondus93 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.2bloghumor.com/wp-content/uploa...pro-vs-noob.jpg Det er jo ikke feil!!!!11!!!!11 sa ikke det var feil, viste bare et morsomt svar Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Han har jo fått en "?" så tydeligvis trodde idiot læreren at det var feil. Omg for en idiot. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvordan ser muslimene på Gud(Allah)? LURESPØRSMÅL! Ingen kan se gud, fordi han er oppe i himmelen, og vi er her nede. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kanskje postet før, men disse liker jeg Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fy faen hvor jeg lo av den siste der, han duden der har rotet seg bort som bare faen. Lenke til kommentar
The King Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kanskje ikke ett morsomt svar, men i hvert fall ett ekstremt bra ett. Dette er en eksamensbesvarelse som er oversatt fra Engelsk, og er helt sann Varmt eller kaldt i Helvete? Følgende påstås å være et virkelig spørsmål gitt under en kjemitest i Universitetet i Washington. Svaret til en av studentene var så "dyp" at professoren delte den med kolleger via Internet. Bonus-spørsmål: "Er Helvete eksotermisk (avgir varme) eller endotermisk (absorberer varme)? De fleste studentene henviste til Boyles lov (gass kjøles ned når den ekspanderer og varmes opp når den komprimeres) - eller andre varianter. Men en av studentene skrev følgende svar: "Først må man vite hvordan Helvetes masse endres over tid. Man må altså få rede på hvor mange og hvor fort sjeler kommer til Helvete og hvor mange og hvor fort de forsvinner derfra. Jeg mener vi trygt kan slå fast at har en sjel først havnet i Helvete så kommer man ikke derfra. Derfor, ingen sjeler forlater Helvete. Når det gjelder antall sjeler som ankommer Helvete må man se litt på Verdens ulike religioner som eksisterer i dag. De fleste religioner erklærer at dersom du ikke er tilhenger av deres religion, vil du komme til Helvete. Siden det er flere enn en av disse religionene, og siden menneske ikke er tilhenger av flere religioner samtidig, må man anta at samtlige mennesker og sjeler kommer til å ende opp i Helvete. Med dagens tall på fødsler og dødsfall kommer derfor antall sjeler i Helvete til å øke drastisk. Nå må man beregne endringene i Helvetes volum. Boyles lov slår fast at for at temperaturen og trykket skal kunne holdes på samme nivå, må Helvetes volum øke tilsvarende når nye sjeler ankommer. Dette gir to muligheter: 1. Om Helvete ekspanderer saktere enn den hastighet nye sjeler kommer til, vil temperaturen og trykket øke inntil Helvete er løs. 2. Om Helvete ekspanderer fortere enn den hastighet nye sjeler kommer til, vil temperaturen og trykket synke inntil Helvete fryser til is. å hvilke av disse to mulighetene er korrekt? Om vi aksepterer påstanden som ble gitt meg av unge Teresa under mitt første universitetsår, der hun uttrykte: "- Helvete kommer til å fryse til is før jeg går til sengs med deg", og tar med det faktum at jeg gikk til sengs med henne forrige natt, må nummer to være sann, og derfor er jeg sikker på Helvete er eksotermisk og har allerede fryst igjen. Konsekvensen av denne teorien er at siden Helvete har fryst igjen aksepterer det ikke flere sjeler, og derfor finnes det ikke lenger. Tilbake har vi bare Himmelen, som igjen beviser eksistensen av en guddommelig vesen. Hvilket forklarer hvorfor Teresa forrige natt gjentatte ganger utbrøt ; "Å, min Gud!" Denne eleven fikk, kanskje ikke uventet, klassens beste karakter for sitt svar. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjenner en fyr, vi fikk spørsmål på en KRL-prøve: Kan du forskjellen på *etellerannet* og *etellerannet2* Han svarte kort og godt: Nei Når jeg skulle ha teorieksamen i dykking, skulle det regnes ut en del greier fra dykkertabellen, om hvor mye nitrogen du har i blodet etter så langt nede på så og så lang tid. En av gutta spurte: kan jeg bare legge ved tabellen og skrive se vedlegg? det var artig det har en annen kamerat også, som fikk spørsmål: "Nevn to store kunstnere" Han skrev "Poseidon og Zevs" ^^ //Blarcky Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi fikk et spørsmål på en religionsprøve: Hva kalles sjelen i Buddhismen? En kamerat av meg svarte: Kraften, Han fikk som kommentar at han hadde sett for mye på Star Wars. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 På mattetentamen så fikk vi en oppgave som jeg ikke hadde så stor sjans på. Oppgaven gikk ut på å finne ut hvor mange av tomflaskene Sjabu (husker ikke navnet, var et veldig jalla et ) hadde pantet var 0,5 l og hvor mange som var 1,5 l. Vi fikk vite hvor mange kr han hadde, så skulle vi finne ut svaret med en hightech ligning. Først tegnet jeg en tegning av Shabu Etter jeg var ferdig med tegningen skrev jeg: Shabu hadde stjålet flaskene (noe i den duren) så politiet har tatt pengene ) : jeg kan ikke finne ut svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå