Der Kommissar Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har egentlig ikke gjort noen morsomme stunts (som jeg kan huske i allfall) på prøver, annet enn teite historier i tysk-faget. Husker tilbake til tiende, hvor vi skulle skrive en historie om en jente som skulle til skolen eller noe. Så kom jeg på en Rammstein-sang som heter "Stein um Stein". Så det jeg skrev, var at det kom en stygg kar, som kidnappa jenta. Så sa han følgende (hadde teksten sånn nogen lunde i hodet, men med noen feil selvfølgelig. Følgende er sakset fra en eller annen random lyrics-side): Ohne Kleider ohne SchuhSiehst du mir bei der Arbeit zu Mit den Füßen im Zement Verschönerst du das Fundament Draußen wird ein Garten sein Und niemand hört dich schreien Stein um Stein mauer ich dich ein Stein um Stein Ich werde immer bei dir sein Dårlig oversettelse, "on the fly": Uten klær, uten sko ser du meg arbeide med føttene i sement forskjønner du fundamentet utfor blir det en hage og ingen hører deg skrike Stein for stein, murer jeg deg inn stein for stein jeg vil alltid være ved din side Lærern skrev at det var en skrekkelig historie. Om han mente at handlingen var skrekkelig, eller tysken min, det vet jeg ikke Endret 27. oktober 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Brillo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vi hadde en KRL-prøve i tiendeklasse, temaet var Islam. På spørsmål 10 sto det: Hva er muslimenes fem hellige plikter, forklar hva de fem søylene står for. Helt på slutten av timen, da de fleste hadde levert, spurte han like ved siden av meg: "Du, hva er muslimenes fem hellige plikter?" Jeg nekter å svare, men etter at han hadde gjentatt spørsmålet mange nok ganger, buste jeg ut med "De må spise fem epler eller gulrøtter hver dag!". Fyren var desperat nok til å skrive det. Priceless Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jedi-smileys ble sendt ut for å fjerne spam. Vel og merke ser jeg at enkelte brukere som har blitt offer for forcen virker kjent for tidligere å ha brukt the dark side of the force (også kjent som spam) så begynner jeg nesten å lure på om hardere skyts må til etterhvert. Oppfør dere, så slipper dere å føle Jedi-smiley sin vrede. Dette innlegget skal ikke kommenteres, de slettes uten videre varsel. Edit: Og for de som ikke forstod dette, la meg si det enkelt: Hold dere til topic. Endret 28. oktober 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fant enda en. http://ablk.com/bx.html StumbleUpon er genialt! Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Begynner å bli noen år siden, men på VK2 elektronikk så hadde vi en misstanke om at læreren nesten kastet terning for å bestemme karakter på prøver. En kamerat prøvde da følgende på en norsk prøve: Han begynte og avslutta oppgaven seriøst, men etter noen linjer begynte han å legge ut om rosa elefanter, som jo ikke hadde noen sammenheng med oppgaven eller resten av det han skrev. Resultatet ble faktisk 5 på oppgaven om jeg husker rett, samt at vi holdt på å le oss i hjel når han viste oss den etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, ønsket vi hadde en slik lærer på tyskprøvene.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe, var i starten av 8. klasse, da vi nettop hadde begynt med spansk. Enkelte likte seg ikke på de andre tilvalgene og byttet. I første time ble de spurt enkle spørsmål, det ene var "Quantos anos tienes?" (orker ikke tegn). Så svarte han ene "Uno pluso uno pluso uno osv.." Han har nå bytta til eng fordypning. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 HARRY POT-SMOKER! Selvfølgelig, det var jo det beste jeg kunne skrive... Du skal få et møte med mine advokater Lenke til kommentar
someOen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ein i klassen svarte på en musikkprøve at ordet "polyfoni" betydde polsk symfoniorkester. Ikkje veldig morsom, men eneste eg kom på no. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har en liten historie. Jeg hadde en gang en norsk lærer som kjørte Saab. Og en gang på en prøve så skrev jeg en eller annen plass: "Saab er dårlig, Citroën er best!" Dettte var vel i 8/9 en gang. Ikke akkurat så morsomt, men ironien i det hele er at jeg kjører Saab i dag, og har gjort det i noen år :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 min far rettet en norskprøve en gang. jeg husker desverre ikke hva spørsmålet i prøven var, men svaret fra en elev som ikke ante svaret var : kan det være pålegg? Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Denne her må jeg bare ha i mine innlegg. :!: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hehe, var i starten av 8. klasse, da vi nettop hadde begynt med spansk. Enkelte likte seg ikke på de andre tilvalgene og byttet. I første time ble de spurt enkle spørsmål, det ene var "Quantos anos tienes?" (orker ikke tegn). Så svarte han ene "Uno pluso uno pluso uno osv.." Han har nå bytta til eng fordypning. Quantos anos tienes betyr "hvor mange anus har du" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 I REL fekk vi ei prøve der eine spørsmålet var: "Kva er mystikk?" og venen min svarde "Det er noko mystisk" og fekk poeng Ein kompis fekk eit spørsmål i samfunnsfag der han skulle skildre rettsvesenet eller noko liknande, og svarte "Rettsvesenet er eit vesen som bur under rettssalen og et for det meste advokatar". Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 En jeg kjenner satt og sang denne sangen nesten hele mattetentamen i forrige uke, svarte ikke på noen av oppgavene, men han tegnet heller en komplisert byggeanvisning for et romskip drevet på kumelk. Han fikk 1-, og beskjed om heller satse på grafisk tegning enn matematikk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Quantos años tienes, skrev at ikke jeg gadd tegn.. Endret 13. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vet det, skulle bare bemerke det som en kuriositet. Lenke til kommentar
kriss0710 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Broren min svarte en gang på en matteprøve: "Det bare er sånn" Når han skulle forklare hvorfor en trakant ble slik den ble. (Husker ikke oppgaven helt) Det ble styr rundt middagsbordet den kvelden! :!: Fikk utrolig nok null poeng! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hehe, klassiker:D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Husker eg fikk spørsmål om hva det og være nedtrykt var for noe, skrev at det var og være trykt ned i bakken/begravd under bakken xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå