phnx85 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Innledning, hoveddel, avslutning. 3 ord. Jeg vinner. 7897236[/snapback] Haha! Fikk er par rare blikk fra kollegaer etter at jeg var ferdig å le av den! Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den er sikkert skrevet tidligere i denne tråden, men gadd virkelig ikke lese gjennom.. Hørt av en venn.. En fyr skulle skrive en stil om latskap.. han skrev "Dette er latskap" gikk og fikk 5 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Eldste svaret som finnes... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Nå har historien om å svare "dette er latskap" eller "dette er en utfordring" kommet opp utallige ganger, så hva om vi dropper disse sagnene og kommer opp med andre morsomheter....? Læreren min skulle rette en prøve hos en elev i 2000, og eleven skulle løse et så lett regnestykke som: 125*153. Problemet var at eleven måtte sette opp stykket slik det skal gjøres på gamlemåten, altså noe slik: 125*153 375 6250 +12500 =19125 Men eleven klarte ikke det så eleven satte opp tallet "125", 153 ganger nedover og plusset sammen Svaret ble rett og hun fikk full poengsum på den oppgaven. Det kjipe var at om eleven hadde droppet den oppgaven hadde ikke eleven fått noe dårligere karakter fordi eleven lå midt imellom 2 karakterer, så 1 pts fra eller til gjorde ingenting Marius Edit: De hadde ikke brukt kalkulator så hun måtte legge sammen ALLE tallene. Endret 9. februar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 125*153 375 6250 +12500 =19125 Men eleven klarte ikke det så eleven satte opp tallet "125", 153 ganger nedover og plusset sammen Svaret ble rett og hun fikk full poengsum på den oppgaven. Det kjipe var at om eleven hadde droppet den oppgaven hadde ikke eleven fått noe dårligere karakter fordi eleven lå midt imellom 2 karakterer, så 1 pts fra eller til gjorde ingenting Marius Edit: De hadde ikke brukt kalkulator så hun måtte legge sammen ALLE tallene. 7906331[/snapback] AU! Styggeid Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Den er sikkert skrevet tidligere i denne tråden, men gadd virkelig ikke lese gjennom..Hørt av en venn.. En fyr skulle skrive en stil om latskap.. han skrev "Dette er latskap" gikk og fikk 5 7897775[/snapback] Han har jo ingen argumenter da så han burde få en. Hvis du får en oppgave om skrive stil om norges olje, kan du ikke bare lime inn et bilde av en oljeplatform og skrive "Dette er norges olje." Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) En fyr skulle skrive en stil om latskap.. han skrev "Dette er latskap" gikk og fikk 5 7897775[/snapback] *blablabla* 7909301[/snapback] Det greiene der er jo egentlig utrolig teit blitt. Er reine klisjèen! Merk forskjellen: (1) Hva er latskap? (2) Skriv en stil om latskap. det er sånn historie som vandrer rundt.. jeg er sikker på at hvis vi undersøker nøye viser det seg at 90% av alle brukerne her kjenner en som kjenner en som har svart "Dette er latskap" og fått toppkarakter. Ute på dato imo. Endret 9. februar 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hysj, du ødelegger alt. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Uansett kem er det som gir ut ein stiloppgåve med noko sånt ? Oppgåver som kva er galskap og kva er latskap osv, er det virkelig nokon lærere som er så tett i pappen ? Eg tør å påstå at slike stiloppgaver eksisterer ikkje, bare ein eller annan "luring" som har funnet ut det hadde vert morrsomt å svare noko slikt om man får ein slik prøve så har det utvikla seg til ein vandrehistorie... BTW genial tråd, noe av det bedre eg har vert borti her på humor delen, mye bra latter her Endret 9. februar 2007 av jon-t Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En stor utregning... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7888551[/snapback] Det der ser jo faen meg mer ut som en time i latinsk, enn et mattestykke. Uansett, ikke et språk jeg kan... Tror ikke det er det normale alfabetet heller som er brukt. 7890933[/snapback] "Notatene" mellom ulike utregninger er på Tsjekkisk... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En stor utregning... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7888551[/snapback] Det der ser jo faen meg mer ut som en time i latinsk, enn et mattestykke. Uansett, ikke et språk jeg kan... Tror ikke det er det normale alfabetet heller som er brukt. 7890933[/snapback] "Notatene" mellom ulike utregninger er på Tsjekkisk... 7915719[/snapback] Altså ikke et språk jeg kan Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Fikk dette spørsmålet på biologien for 3 dager siden: b) Hva er øyefargen til Randi? c) Kan du ut ifra resultatet i b) si hva øyefargen til foreldrene til Randi har? Jeg svarte ikke på b) så svaret mitt ble: "Ut ifra resultatet på b) kan jeg ikke si hva slags øyefarge foreldrene har. Dette mener jeg er et helt riktig svar. Man kan alltid finne hull i systemet." Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 En som hadde norsk stil om Gambling, alt som ble stående var: "Dette er gambling" Han fikk sterk 5... 7895327[/snapback] Herregud hvor mange sånne skal vi få her? 7897024[/snapback] Jeg driter i hvor ofte vi skal få de her... Den der er bare genial.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 En stor utregning... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7888551[/snapback] Det er da lærern begynner å viske av tavla og si at dette er trivielt og du ligger 4 tavler bak... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk dette spørsmålet på biologien for 3 dager siden:b) Hva er øyefargen til Randi? c) Kan du ut ifra resultatet i b) si hva øyefargen til foreldrene til Randi har? Jeg svarte ikke på b) så svaret mitt ble: "Ut ifra resultatet på b) kan jeg ikke si hva slags øyefarge foreldrene har. Dette mener jeg er et helt riktig svar. Man kan alltid finne hull i systemet." 7923621[/snapback] Og hva sa lærern til det? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 7931023[/snapback] hoho, den har jeg sett før. Og må vel bare være enig med formelen ^^, Lenke til kommentar
nissanN13 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hadde en stiloppgave da jeg gikk på GK elektro. Oppgave: Skriv et eventyr. Jeg satte meg godt til rette og skrev en 6 sider fortelling om per, pål og espen askeladden, og prinsessen som ingen kunne tilfredstille (seksuelt!). Dette eventyret hadde alle de ting som et godt eventyr skal inneholde, som "det var en gang", og selvfølgelig "snipp snapp snute, så var eventyret ute". Da læreren hadde gjennomgått besvarelsen min, kom hun med følgende uttalelse; Dette ble for sterkt for meg, så jeg har sett på den 1. siden av eventyret, og regnet ut et gjennomsnitt av skrivefeil basert på dette. Jeg ser også at du har fått med deg de viktige elementer som skal være med i et eventyr, og iom. det lave antall skrivefeil er jeg nødt til å gi deg karakteren 5, selv om det er med avsky jeg gjør dette. Denne læreren var vel ca 55 år, å ei skikkelig sur megge. Det var nettop det som tente meg til å skrive nettop dette eventyret;) Det hører kanskje med til historien at jeg fikk karakteren 2 på den neste stiloppgaven vi hadde, selv om den var brukbart besvart... (payback??) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk dette spørsmålet på biologien for 3 dager siden:b) Hva er øyefargen til Randi? c) Kan du ut ifra resultatet i b) si hva øyefargen til foreldrene til Randi har? Jeg svarte ikke på b) så svaret mitt ble: "Ut ifra resultatet på b) kan jeg ikke si hva slags øyefarge foreldrene har. Dette mener jeg er et helt riktig svar. Man kan alltid finne hull i systemet." 7923621[/snapback] Og hva sa lærern til det? 7931246[/snapback] Tror jeg får prøven tilbake imorra, skal oppdatere dere da Idag hadde jeg norsk heldags. Fikk denne oppgaven: Skriv et kåseri, en noveller eller et eventyr der "Havet" står sentralt. Bestem overskrift selv. - Jeg kom ikke på noe om temaet havet så jeg endte opp med å skrive på hva jeg kan skrve om temaet havet. Kan godt poste stilen her (etter at jeg har fått den tilbake må sjekke karakter) siden den er ganske morsom. Kan ikke la være å tenke "sånn" lenger på oppgaver jeg får på skolen... :!: Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er melk jødene ikke kan drikke, sant? Eller så har jeg tatt veldig feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå