Gå til innhold

Test av Compucase Ci214321342534 osv..

Anbefalte innlegg

Jeg har ved flere annledninger besøkt http://www.hardware.no sine hjemme sider i det siste..

Og rett som det er, hender det jeg får øye på denne artiklen som ligger å suser et lite stykke ned på siden..

Det første jeg legger merke til er: "Ikke alle er ute etter et kabinett som imponerer selv en med doktorgrad i design og estetikk."

Da lurer jeg på. Er det noen som har doktor grad i design og estetikk?

Det er mulig du bare ikke vet hva en doktor grad er, men liker å bruke ordet litt sånn hist som pist.. Kanskje fordi det høres tøft ut?

Neida gutten min, Etter en vanlig akademisk utdannelse (tror jeg..) så kan man velge å ekspandere sine kunnskaper, og ta noe vi kaller for "master" grad.. Etter at man har tatt "master," så er mulighetene for å ekspandere enda mere til stede, ved å ta en "doktor" grad.. Du vil da få lov til å bruke de flashy bokstavene "Dr." der du måtte ønske å bruke dem.. Osv..

Jeg tviler sterkt på at det finnes noe slikt for designere og estetikkre, men - er jo en stor verden, med mange muligheter..

Det jeg vil med denne posten, er å plinge litt med "HALLO DU DER" bjellen min.. Alt formange ganger leser jeg om folk som må ha Doktorgrad i ditt og datt, bare for å utføre enkle ting på en datamaskin..

"Det er så greit med dette kabinettet, der man ikke må ha doktorgrad for å åpne front dekslett!"

Hva slags doktorgrad tenker du på kjære venn?

Nei, det vet du ikke..

Jeg har et råd til dere som hele tiden velger å bruke ordet "doktorgrad" i hytt og gevær.. Les litt..

Med hjertelig hilsen i fra Peter.

Kos kos..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...