Zitoz Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har ved flere annledninger besøkt http://www.hardware.no sine hjemme sider i det siste.. Og rett som det er, hender det jeg får øye på denne artiklen som ligger å suser et lite stykke ned på siden.. Det første jeg legger merke til er: "Ikke alle er ute etter et kabinett som imponerer selv en med doktorgrad i design og estetikk." Da lurer jeg på. Er det noen som har doktor grad i design og estetikk? Det er mulig du bare ikke vet hva en doktor grad er, men liker å bruke ordet litt sånn hist som pist.. Kanskje fordi det høres tøft ut? Neida gutten min, Etter en vanlig akademisk utdannelse (tror jeg..) så kan man velge å ekspandere sine kunnskaper, og ta noe vi kaller for "master" grad.. Etter at man har tatt "master," så er mulighetene for å ekspandere enda mere til stede, ved å ta en "doktor" grad.. Du vil da få lov til å bruke de flashy bokstavene "Dr." der du måtte ønske å bruke dem.. Osv.. Jeg tviler sterkt på at det finnes noe slikt for designere og estetikkre, men - er jo en stor verden, med mange muligheter.. Det jeg vil med denne posten, er å plinge litt med "HALLO DU DER" bjellen min.. Alt formange ganger leser jeg om folk som må ha Doktorgrad i ditt og datt, bare for å utføre enkle ting på en datamaskin.. "Det er så greit med dette kabinettet, der man ikke må ha doktorgrad for å åpne front dekslett!" Hva slags doktorgrad tenker du på kjære venn? Nei, det vet du ikke.. Jeg har et råd til dere som hele tiden velger å bruke ordet "doktorgrad" i hytt og gevær.. Les litt.. Med hjertelig hilsen i fra Peter. Kos kos.. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 sliter du litt eller? Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 neeeeeei? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det var volsomt så pirkete du skulle være, jeg synes det var en flott artikkel jeg. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Er jeg pirkete? Jeg syntes bare at det var teit med "doktor grad i design og estetikk." Som å si.. "Fire striper i web design.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå