El Netzor Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hallo Jeg skrur altså på Briggs & Stratton motoren min. Jeg har lyst til å trimme og trenger litt tips. Hvor kan jeg porte motoren? (Bor i Stavanger, og hvor mye koster det ca?) Noen sa sett på ny forgasser men hvilken noen som har en link? Skal også slipe ventiler med sånn pinne med sugekopp på noen som vet hvor jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hvorfor i all verden skal du trimme en Gressklipper for,skal du klippe plenen til far kjappere? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Skal bygge go kart eller mini bike pluss jeg har det gøy =) Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ingen andre forslag. Har tenkt på Power filter også men hvor kan jeg kjøpe? Moped filter blir kanskje for lite denne motoren er over 100cc husker ikke helt hva den er. Lenke til kommentar
Silvia_S12 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 det ligger en film på enten www.streetfire.net eller youtube om en som trimmer en gressklipper med dell'orto gasser og turbo fra en liten smart fortwo... sjekk ut den du Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Startgass, rett i forgasseren, all-time? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Fungerer det? Prøvde på en starway engang den daua der spraya jeg i luftfilteret hele tia =) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tja, vet ikke jeg, du kan jo prøve å gi meg en tilbakemelding..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå