Gå til innhold

Logo til internettside..2..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har photoshop så er det vel egentlig latterlig lett. Når du har en tekst, høyreklikker du på layeret (standard nede til høyre), så velger du effects eller hva som står der. og finner frem til "Texture overlay"... tror det er der. Eller ett annet sted.

Må stå Bandidas på teksten da :) Skulle gjerne gjort det hvis jeg satt i Windows.

Lenke til kommentar

hmm.. har photoshop nå. men finner ikke noe "effect" mulighet. forstor hvor jeg sku leite, men det sto bare noe sånn som blending options og layer options (eller noe sånt). På blending options må det velges et pattern, og selv om jeg lager et pattern av det mønsteret jeg har, får jeg ikke lagret det som en "PAT" fil, og kan dermed ikke sitte det inn i skriften..

Er helt ny innen stillbilde redigering, men ska forsøke meg litt fremover..

Lenke til kommentar

For å lagre eit mønster (pattern) merk eit område i biletet (eller heile) og velg Edit --> Define pattern. Det vil då kome fram blant dei mønstera som er der frå før.

Eit alternativ: Lag teksten fyrst, legg biletet med mønsteret over, høgreklikk på layeret med mønsteret og vel Create clipping mask.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...