rog@njosh Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har et Radeon 9700Pro, på et Asus P4B533 HK som blir veldig varmt... Går opp til 34 grader etter 10 min spilling.. Og da jobber begge kabinett viftene på fullt. (en ut og en inn) Er dette vanlig ? Har ingen problemer nå som jeg har fått bedre lufting, men før jeg satte inn viftene ble det over 40. Og det var ikke bra.... Lurer også på om det kan forkorte levetiden på HK (det sies at det ikke bør være over 30 grader) På kortet står det V14, vet noen forskjellen på de forskjellige versjonene?) Setter pris på seriøse svar ! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er helt vanlig, ja! Overklokking.no hadde jo et prosjekt med vannkjøling og TEC - når de starta opp lå core-temp. på 11 grader trur jeg. Helt vanlig - du kjører vel med standard vifte? Har hørt om et Vodoo5 5000 kort som lå på 70-80 grader etter en times spilling. Leste det i en artikkel i HjemmePc trur jeg. Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Standard vifte ja... Men jeg må bare slå meg til ro med at jeg kan varme frosne fingre på lufta som blåses ut av kassa mi da. Er jo greit hvis det er meningen... (lurer på hvor varmt det blir midtsommers jeg?) Ingen som vet forskjellen på versjonene ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Trur jeg lå på ca. 40 grader med mitt GeForce 2 ti 500, med standard kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå