joakim409 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg får ikke kobla min k800i til datan har prøvd å instalert alt av drivere men får ikke til er det noen som kan komme med et råd eller nakka ? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 For at andre skal hjelpe deg med slikt er det fint om du kan forklare litt mer hvor du får problemer. Folk er ikke synske og kan ikke vite hva som er feil med din PC. Hva skjer når du kobler til? Feilmelding/ikkenoe/? Først bør du avinstallere alt du har av Sony Ericsson drivere og software. Så installerer du fra CD-en du fikk med. Bytt også gjerne USB kontakt fra den du har brukt før. Restart maskinen etter installering kan også hjelpe. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg støtter Xpi - her trenger vi mer informasjon om hva som skjer. Uansett må du huske å velge "filoverføring" på mobilen, hos meg skjedde alt automatisk etter det. Lenke til kommentar
joakim409 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 DEt som er at problemet er at jeg kobler telefon til datan det kommer en sånn artig lyd men det står ingen plassa at den er kobla til datan;) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har du sett i enhetsbehandlingen? Slik finner du den: Norsk XP: Høyreklikk "Min datamaskin", og velg "Behandle" og deretter "Enhetsbehandling" Engelsk XP: Høyreklikk "My computer", og velg "Manage" og deretter "Device Manager" Dersom du finner noe der med gult ikon (et svart utropstegn i en gul trekant), så mangler det drivere. Kanskje ligger telefonen der? Manuell driverinstallasjon kan også løse en den. Finn ut hvor driverene ligger hen på datamaskinen din, og velg den mappen når du legger til drivere til telefonen din. Lenke til kommentar
joakim409 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Er det noen som vet om noen plasser der jeg kan få lasta ned alle driverne til usb kabelen å telefon å sånt ? æ får ikke gjort det i fra den cd som fulgte med! Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du er langt fra alene, og heldigvis har noen allerede trødd vannet før deg. Klikk på denne topicen og bli vis. Lenke til kommentar
kikko Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvis du bruker prog.vare fra SE på Pc'n så må du åpne port, gjøres via innstilliger i prog.varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå