Viper666 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323910 klikk på hver av komponentene denne oppgraderingspakken består av og sjekk prisen. er det ikke litt interessant at delene koster mindre hver for seg enn den totale pakken? litt synd da jeg skal oppgradere etter jul og så etter en liknende pakke. men ble litt forbauset da jeg så at jeg holdt på å bli det jeg ville kalt "lurt", i best fall villedet. Man har da grunn til å forvente at ferdige pakker av denne typen er rimeligere enn komponentene for seg? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Feil funnet, takk for at du sa i fra Skal få endret prisen så snart som mulig, må bare vente på å få tak i rett person. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gjelder også alle pakkene for S775 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 No offence, men oppover igjennom årene har jeg sjekket slike pakker hver gang skal vurderer å oppgradere. Konklusjon; Veldig mange av gangene koster pakkene det samme som hva enkeltdelene koster om du legger sammen prisen. Er ikke meningen at det skal være billigere? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 No offence, men oppover igjennom årene har jeg sjekket slike pakker hver gang skal vurderer å oppgradere. Konklusjon; Veldig mange av gangene koster pakkene det samme som hva enkeltdelene koster om du legger sammen prisen. Er ikke meningen at det skal være billigere? 7540166[/snapback] Vil tro det er menigen ja, men sånn er det altså ikke da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ikke nødvendisgvis billigere, men ett alternativ for de som ikke er like stødige på å velge ut komponenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå