dumle1337 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har satt opp en liten server selv, ikke noe store greiene. Men det jeg lurer på, er om jeg kan bruke en skrifttype som jeg har lastet ned på PCen min, eller trenger den som skal se det også den skrifttypen??? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Du må forklare deg litt bedre. Ikke mulig å forstå. Lenke til kommentar
dumle1337 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Jeg vil bruke en skrift-type på hjemmesiden min. Jeg har lastet den ned, så den er ikke original. Det er sånn skrift-type som du velger når du f.eks. skriver i word. Når jeg bruker den på hjemmesiden min, vil andre se den da? Hvis du ikke forsto det nå, så gjør det ikke noe, for jeg prøvde på en annen maskin, og der så jeg den ikke... Lenke til kommentar
dumle1337 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 16:36, skrev SpritHansi:Hei!Mener du dette?Du har lastet ned en ny skrifttype til din maskin, og brukt denne på hjemmesiden din. Og lurer på om de som besøker sidene dine vil se hva som står uten å måtte finne den samme skrifttypen og innstallere den på sin PC? Det var det jeg mente... Og det gikk ikke:( Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Gi meg siten så kan jeg skjekke :wink: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 fonten som ligger lokalt på din maskin vil ikke kunne sees av andre som går inn på siten din, hvis de ikke også har en kopi av fonten. ergo, ikke bruk ustandard fonter på websider :wink: Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvilke fonter er det som er standard på både Windows, Linux og Mac da? Finnes det noen sånne fonter? Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Feilpostet. Hører hjemme under "webdesign", ikke "annet om data". Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg