MagnusW Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har egentlig aldri forstått meg på video og audio kabler, og hva som er best. Til 360 nå, hva slags kabel er best? Er det komponent? Jeg ser ikke forskjell på komponent og kompositt, er ikke de helt like? Tre kabler i forskjellige farger? Og hva er RGB? Hvorfor er det scart på denne, men også 3 kabler som sr ut som kompositt? og hva er optisk? og S-video? Noen fordeler/ulemper ved noe av de? Hva er best? Mange spørsmål, håper noen kan svare Endret 19. desember 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Beste kabelen til Xbox 360 er etter hva jeg har forstått litt varierende med tanke på hva slags TV, projektor man kobler det til. Noen sier at RGB som er den samme kabelen som man har fra PC skjerm til skjermkortet er best til en viss modell av LG. Mens andre mener HD-komponentkabelen er den som er best. Men husk: Ikke kjøp ifra Joytech, det er en grunn til at de er så billige, Microsoft sine egne kabler lønner seg best. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 No er det vel VGA betegningen man bruker om kabel mellom PC og Skjerm da Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ingen som kan forklare meg litt mer om kabler? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kjøp MS sin VGA-kabel så kan du koble konsolen opp mot PC-skjermen din Overgangen følger med i pakken. Sitter på jobb så orker ikkje grave opp link. Søk i prisguiden eller noe. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hvorfor skal jeg koble den til PC-skjermen? Bedre med større TV da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Å beklager, eg er veldig trøtt og sliten pga. jobb i dag. Eg såg på mitt forrige innlegg og belaget meg på at dtråden handlet om VGA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå