TanglewoodD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Heisann, jeg vet ikke om det er ei samla post om dette , men la den her.. Trenger tips til Jule gaver til familie og venner ; bestemor og bestefar ca 65-70 år og 80år - Det besteforeldre liker.. Mamma 45år Bror 18år - snusk ? Kamerat 25år - Liker beatles og Kinks, Queen - Har alltid hjulpet meg på alt Mormor og Morfar - ute og reiser hele tiden - Prater aldri med Jeg har som noen kanskje har lagt merke til, lagt til noen kommentarer bak personene, fordi det er litt info om de jeg skal kjøpe til.. Penger er 500 - 1000kr Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 bestemor og bestefar ca 65-70 år og 80år - Det besteforeldre liker.. ullpledd Mamma 45år skjerf eller noe. Fin genser Bror 18år - snusk ? har han bil ? kjøpe noe til bilens hans klær Kamerat 25år - Liker beatles og Kinks, Queen - Har alltid hjulpet meg på alt musikk... Mormor og Morfar - ute og reiser hele tiden - Prater aldri med bøker om de landene de er ute og reiser i, eller kanskje en bok om flotte plasser en kan reise til 7537679[/snapback] *fixed* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjøper en flaske vin til alle over 18. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jaok. Bror min skal få noe morsomt og jævlig grise billig, siden jeg sikkert får et te lys fra Nille, han er blodig tett @ Sexy tanga truse kanskje ? Mamma må få noe fint , samme med bestemor og gubben, for fikk 25 000kr + aksjer og verdifulle penger fra de for 1år-2 år siden, og vil gjerne vise litt takknemlighet.. Mormor og morfar skal få ei bok om plasser osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå