tommy18 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har en bærbar jobbpc som er i et domene. Jeg ønsker å koble til denne pc'en til hjemmenettverket mitt (workgroup) for å dele filer. Kan jeg gjøre dette selv om jobbpc er i domene? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ja, det er mulig Når du er på "vis datamaskiner i arbeidsgruppen" trykker du deg opp ett nivå og går inn på ett annet nettverk Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 må også huske på at man må dele noe på begge maskiner (teit windows greie ) Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 tommy18 skrev: Har en bærbar jobbpc som er i et domene. Jeg ønsker å koble til denne pc'en til hjemmenettverket mitt (workgroup) for å dele filer. Kan jeg gjøre dette selv om jobbpc er i domene? 7537395[/snapback] Ja så fremt du har admin tilgang på maskin er dette fullt mulig, når man logger seg inn på maskinen går det også an å velge logg bare på denne maskinen (lokal) slik at den ikke prøver å logge seg på domene hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå