the_zombie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Laster du ned trailere fra apple.com for du spm. om det, og det funker som lunken smør i halv-smelta smør her 7550634[/snapback] Uhm ja, kanske for quicktime. Men hva hjelper det når kanskje bare 1% av hd-materialet på nettet er quicktime? Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke noen løsning, men vet at _mange_ sliter med det samme problemet. nVidia har et problem med overføring av 1080i signaler til skjermer som krever denne oppløsningen. Der er hovedsaklig eldre HDTV'er i USA. Enkelte HDTV'er i Europa trenger også dette signalet. Prøv å google etter GeForce 1080i så finner du raskt linker til de som har problemer... Enkelte har holdt på i over 1 år uten å få hjelp fra nVidia. De har blitt ganske arge, og truer med massesøksmål dersom dette ikke fikses. 1080p fungerer derimot helt utmerket på de samme kortene... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 har testet med Media Player Classic hjalp ikke mye.. Den ville ikke spille av eb1080ih264-mvmhd.ts engang og med gatebil filmen var det de samme... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Uhm ja, kanske for quicktime. Men hva hjelper det når kanskje bare 1% av hd-materialet på nettet er quicktime?Unnskyld meg, men H264 er Quicktime.Itw: Er disse lovlige klipp? og hvis så hvor kan jeg finne de, så jeg får testa litt. Endret 21. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uhm ja, kanske for quicktime. Men hva hjelper det når kanskje bare 1% av hd-materialet på nettet er quicktime?Unnskyld meg, men H264 er Quicktime. 7551402[/snapback] H264 har ingenting med quicktime å gjøre annet enn at quicktime bruker formatet til HD-video http://en.wikipedia.org/wiki/H264 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 De er nok desverre ikke lovelige i rette forstand... Den gatebil filmen spiller jeg av uten noen codecer faktisk, men de andre to må jeg ha codecker til.. Tenkte kansje at jeg har feil siden jeg ikke får de spilt av, men virker som om jeg ikke har nok cpu.. Men en ting som er merkelig er at på mediapc'n bruker den mye mindre minne enn på den med xp 3500+ cpu' når den spiller av.. Men hjelper jo ikke det når den hakker:( Blir vell ny cpu på meg da, setter bare xp3500 i media pc'n og kjøper en dual til xc cuben:D Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ja da har jeg en nyhet, etter å ha avinstalert å installert på ny så spiller jeg Gatebil filmen med 1080p uten noe lagg:) Men ved 100% av cpu'n i bruk da men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå