Lakus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vet ikke om noen andre har skrevet det, men sjekking på treningsstudio er som regel forbudt. Er nå det på Sports Club. Hvem hadde merket det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvem hadde merket det? Du hadde merket det hvis du hadde fått deg to tette og en badehette Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Databamse, jenter pleier å være oppmerksom på slikt og hun kan ha sett at du har problemer med ståpikken allerede. Dessuten pleier ikke jenter å vise frem skrittet sitt sånn stadig - selv på treningsstudio(?), så det er mulig hun hisser deg opp med vilje. Du sier jo selv at hun kommer inn etter deg og tar plassen like ved din. Kanskje hun liker deg og vil at du skal ta kontakt. Men du bør isåfall ta kontakt med henne etter trening, når dere går derfra f.eks. Du har vel ikke noe å tape på det. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bare få ned boneren før du går bort til henne. 7538461[/snapback] Neinei, bruk den for alt den er verdt! "Ser du hva du gjør med meg kvinne?? ...Så, snakker vi lunsj?" :!: 7540336[/snapback] Hahaha, tror sikkert noen overkåte kvinner faktisk hadde gått rett på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe ja, kanskje hun skriver på det andre forumet "Jeg gjør alt mulig for å tiltrekke oppmerksomheten hans. Sist uke brukte jeg den trangeste tightsen jeg har og sto rett foran ham, for å vise fram mest mulig av meg selv. Men han bare snur seg bort. Er jeg ekkel?" 7552460[/snapback] Hahaha, jeg tror jeg dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg