Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erigert mot min vilje!


pumba50

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg sliter litt der jeg trener, på et treningsstudio er det ei jente/dame som jeg tipper er rundt 25-28 år og hun har en helt utrolig kropp. Hver gang jeg er der så ligger hun der på gulvet og tar disse rompeøvelsene, sit-ups og hele sulamitten.

 

Jeg kan jo knapt legge meg ned på en benk fordi det presser i buksa, jeg må bare sitte der og glo en helt annen vei for å få ned saken igjen, og da må jeg snu meg HELT vekk, over 180 grader vekk fra henne slik at jeg ikke engang kan skimte henne fra sidesynet mitt. Alt som skal til er at jeg skimter henne litt, da får jeg stå.. Litt plagsomt. Men hun har jo så sinnsykt deilige bevegelser, hun er så mjuk i alt hun foretar seg.

 

Jeg har vanligvis 3 minutter pause mellom settene i treningen min, men når jeg ikke får ned den erigerte penisen min da blir det flaut med både 5 og 10 minutters pauser (som jeg overhodet ikke har lyst å ha)

 

Vanligvis klarer jeg å kontrollere den, men det er helt vilt i denne situasjonen, den lever i en totalt annen verden enn hva jeg kan kontrollere når vi snakker om denne jenta.

 

Noen tips? :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RJR, den er bra. rett før trening, gå på dass å runk som faen - Seriøst.

Får du benderen da... Ja, da vet jeg ikke.. Du er vel i puberteten ennå da, er jeg å , å bender kan forekomme overalt, untatt i en dusj full av nakne gutter thought.

7537784[/snapback]

Er vel ikke bare proble... eh.. pubertetsunger som får det..? :p Endret av DE1
Lenke til kommentar
Er ikke du oppi tjueåra Databamse? Du kan jo alltids prøve deg da, med mindre du har dame..

 

Anyways, prøv å stram musklene i rompa og magen når du merker at junior skal på tur.

7537828[/snapback]

 

25 år :p Kanskje jeg bare skulle drite i dette, og bare reise meg opp og så får hun bare se det hvis hun ser det, hva skal hun gjøre, skal hun gi meg ris!?! :wallbash::lol:

 

Nei, seriøst, ja får vel ta en kjapp en før treninga. Det blir mye gris hver gang jeg skal trene isåfall. :no:

Lenke til kommentar
Legger hu seg ned på golvet å begynner med rompeøvelsene sine med engang du kommer eller er det mer tilfeldig? :)

7537963[/snapback]

Som regel kommer hun 5 minutter etter jeg entrer inn der. Så begynner hun med magetreningen sin. Først situps, så sit-ups med føttene opp i lufta sånn at hele skrittet peker i retning -> MEG -< Og så kommer andre div øvelser, lol.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Som regel kommer hun 5 minutter etter jeg entrer inn der. Så begynner hun med magetreningen sin. Først situps, så sit-ups med føttene opp i lufta sånn at hele skrittet peker i retning -> MEG -< Og så kommer andre div øvelser, lol.

7537979[/snapback]

 

Lucky guy :w00t:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Legger hu seg ned på golvet å begynner med rompeøvelsene sine med engang du kommer eller er det mer tilfeldig? :)

7537963[/snapback]

Som regel kommer hun 5 minutter etter jeg entrer inn der. Så begynner hun med magetreningen sin. Først situps, så sit-ups med føttene opp i lufta sånn at hele skrittet peker i retning -> MEG -< Og så kommer andre div øvelser, lol.

7537979[/snapback]

 

Okei, hvorfor ikke trene på et annet tidspunkt? Eller har du begynt å trene samtidig med henne med vilje?

Lenke til kommentar
Legger hu seg ned på golvet å begynner med rompeøvelsene sine med engang du kommer eller er det mer tilfeldig? :)

7537963[/snapback]

Som regel kommer hun 5 minutter etter jeg entrer inn der. Så begynner hun med magetreningen sin. Først situps, så sit-ups med føttene opp i lufta sånn at hele skrittet peker i retning -> MEG -< Og så kommer andre div øvelser, lol.

7537979[/snapback]

 

Okei, hvorfor ikke trene på et annet tidspunkt? Eller har du begynt å trene samtidig med henne med vilje?

7538085[/snapback]

Jeg har mitt faste tidspunkt. Jeg har ikke lyst til å endre det. Men det går vel greit, får ta å nappe løken før jeg drar. :ph34r:

Lenke til kommentar

Du har fem valg:

 

#1 Sjekk henne opp. Får dere noe på gang er det ikke like flaut at du tenner på henne lengre.

 

#2 Se en annen vei. Det går da an. Dum løsning =/

 

#3 Bytt treningstidspunkt. Dum løsning =/

 

#4 Dra'n før du skal trene. Dum løsning =/

 

#5 Det er julaften, kjøp nye treningsklær til henne:

180px-Woman_walking_in_Afghanistan.jpg

Dum løsning =/

 

Ser ut til at du må velge ett av fire onder om du ikke får deg til å sjarmere henne i senk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Fyren er 25 selv elns så det tror jeg blir uproblematisk. Sjekk opp damen ja! Det er den desidert gøyeste planen i hvertfall. Og rapporter om hvordan det gikk :) Bare få ned boneren før du går bort til henne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...