BillyAnalog Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 maskina funker som bare det men kommer ikke inn i bios, kommer heller ei ingen innikasjon på hvilken knapp jeg må trykke når jeg starter den. åssen komme seg i bios da? lurer jeg på Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 delete eller f1 er det vanlige.. prøvd de? Lenke til kommentar
Fresh-T Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) maskina funker som bare det men kommer ikke inn i bios, kommer heller ei ingen innikasjon på hvilken knapp jeg må trykke når jeg starter den. åssen komme seg i bios da? lurer jeg på 7537253[/snapback] Vanligst er det F2 eller "Delete" for å komme inn i bios. Trykk gjerne som en gal fra du starter maskinen. EDIT: F1 eller F8, F9 kan du også prøve. Endret 19. desember 2006 av Fresh-T Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 maskina funker som bare det men kommer ikke inn i bios, kommer heller ei ingen innikasjon på hvilken knapp jeg må trykke når jeg starter den. åssen komme seg i bios da? lurer jeg på 7537253[/snapback] Vanligst er det F2 eller "Delete" for å komme inn i bios. Trykk gjerne som en gal fra du starter maskinen. EDIT: F1 eller F8, F9 kan du også prøve. 7537304[/snapback] F8-F9 er som regel til å skifte oppstartsmåte da....men som sagt..bare trykk som en gal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå