Gå til innhold

Har formantert og partisjonert feil disk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk et program som heter Getdataback for NTFS (Eventuelt GetDataBack for Fat hvis det er eldre windows en xp, sjekk hvilket filformat du har på disken)

Fant fint alle filen på en formatert disk med det, bare pass på å ikke skriv data til disken nå, eller defragmenterer, før du har fått henta tilbake de gamle filene.

Lenke til kommentar
Bruk et program som heter Getdataback for NTFS (Eventuelt GetDataBack for Fat hvis det er eldre windows en xp, sjekk hvilket filformat du har på disken)

Fant fint alle filen på en formatert disk med det, bare pass på å ikke skriv data til disken nå, eller defragmenterer, før du har fått henta tilbake de gamle filene.

7537232[/snapback]

Takker så mye for svar.. Har starta og laste inn noen filer. Er min eksterne HD det er snakk om. Formaterte Win, og glemte og ta den ut.. Pluttselig var alle hd formatert og partisjonerte så snart jeg var inne i win.. Først da oppdaga jeg at det var litt mer plass på den en det som var rimelig.. Dette skjedde for 2 uker siden, ga egentlig pokker siden det meste ligger på cd. Men hadde en mappe med bilder i som jeg veeeldig gjerne vil ha tilbake. har fylt HD med 5 % av plassen så håper den ikke har skrevet over noen av de filene. Anyway takk så mye for svar.

Har i allefal funnet noe, for etter 4% er det fler filer funnet enn det som faktisk er på HD

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...