xFreakyx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 en glad nyhet til Conker fans! nå funker Conker på xbox360, jeg skulle sjekke ossen spill i bunken min jeg ikke fikk spilt. så kom jeg til conker og testet det igjen. og plutselig starta det! nå blir det Conker via Live og runne spillet på nytt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jepp, det kom nettopp en ny oppdatering med en drøss med gamle Xboxspill som nå kan kjøres på 360. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 hvorfor har dem ikke update på xbox.com sia om det? hmm rart, tar sikkert litt tid. men uansett endelig litt fler spill og spille! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hvorfor har dem ikke update på xbox.com sia om det? hmm rart, tar sikkert litt tid. men uansett endelig litt fler spill og spille! 7537031[/snapback] De har det. Men ikke på den norske. Ta en titt HER istedet Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den norske delen av xbox.com er noe av det mer ubrukelige jeg har vært borti. Siden oppdateres så og si aldri, og når den først gjør det er det eldgammelt stoff som kommer. Holde deg til andre sider som oppdateres flere ganger til dagen du Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den norske delen av xbox.com er noe av det mer ubrukelige jeg har vært borti. Siden oppdateres så og si aldri, og når den først gjør det er det eldgammelt stoff som kommer. Holde deg til andre sider som oppdateres flere ganger til dagen du 7537121[/snapback] Riktig det Den linken jeg la ut, er direkte link til lista på den amerikanske siden. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 aaah! takker ja den norske sia er veldig ubrukelig.. latterlig at dem ikke skal oppdatere der med det samme. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 aaah! takker ja den norske sia er veldig ubrukelig.. latterlig at dem ikke skal oppdatere der med det samme. 7537308[/snapback] Ja sist jeg sjekka reklamerte de fortsatt med GRAW-turnering som finner sted i oktober 2006. Meld deg på nå! latterlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå