cvictoria Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg ønsker meg mail på mobilen. f.eks hotmail... men er ikke sikker på om dette går...? om ikke, noe annet gjerne... jeg har en n73... inne på menyen på tlf når en trykker seg inn på meldinger finner en mail. hvordan setter jeg dette opp? På forhånd takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
Merken Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det enkleste er å gå inn på hjemmesiden til operatøren din, så finnes det autooppsett der. På netcom er det www.netcom.no/ota. Er ikke sikker på Telenor og Tele2. Hotmail vil ikke fungere der, da du må ha en pop3 konto. Noe som Hotmail ikke har, hvis du ikke er plus kunde. Det er selvfølgelig fullt mulig å bare bruke nettleseren på mobilen, gå inn på www.hotmail.com og lese e-posten der. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvis du ikke er teknisk nok til å finne ut av dette selv, vil jeg vel kanskje påstå at det greieste er å ordne deg en gmail-adresse, og å bruke denne med java-programmet til gmail. Lenke til kommentar
cvictoria Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Det enkleste er å gå inn på hjemmesiden til operatøren din, så finnes det autooppsett der. På netcom er det www.netcom.no/ota. Er ikke sikker på Telenor og Tele2. Hotmail vil ikke fungere der, da du må ha en pop3 konto. Noe som Hotmail ikke har, hvis du ikke er plus kunde. Det er selvfølgelig fullt mulig å bare bruke nettleseren på mobilen, gå inn på www.hotmail.com og lese e-posten der. 7548177[/snapback] jeg hadde one call men har gått fra dem nå over til netcom igjen så nå skal dett løse seg tror jeg.. hos netcom har jeg hatt mail før men jeg tror ikke one call har samme opplegget der som netcom har.. jaja, anyway, nå løser det seg.:-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå