AT1S Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det var en periode jeg selv spytta og ikke klarte å slutte, men nå synes jeg det bare er ekkelt og stygt når noen spytter Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har sett mye til det selv ja. Har lagt merke til at det varierer veldig om personen er aleine eller med andre folk. Står personen i en gjeng eller med flere folk må han/hu gjøre det hele tia, akkurat som de andre. Det samma med røyken, røyker en må alle de andre røyke også, ikke fordi de liker smaken av det men for å være kul Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg begynte å spytte for mange år siden, og ja, jeg har prøvd å slutte, men klarer det ikke Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Funker fett det, så lenge du ikke gjør det for å være kul. Føler også behov for å spytte innimellom men spesiellt for jeg røyker, det er bare fordi jeg blir tørrere i munnen av røyken og når jeg da spytter så øker jeg spyttproduksjonen. Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle bry seg i det hele tatt. Spytt så mye dere vil, det er ikke akkurat drap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis jeg foreksempel plutselig harker opp ei svær snørrklyse som har sutte fast i halsen hele dagen, spytter jeg den heller ut enn å svelge den for å si det sånn. Har ikke noe imot spytting så lenge det ikke foregår inne, og som Agrsiv sier, så er det ingen som dør av det! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 SLim er udigg...det skal spyttes ut. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Må si jeg mildt sagt ble overasket når jeg så alle som synes dette var så upassende og ekkelt! Selv kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt noensomhelst formening om det å spytte, det går jo ikke utover noen? Skulle jeg be noen la være å snyte seg om de satt vedsidenav meg på toget, og legge til grunn at "du kan jo bare svelge det?!"? Jeg kan se at folk irriteres over folk som spytter 5 ganger i minuttet som det nevnes her, på samme måte som at en ville blitt irritert om en person snøt seg vedsidenav deg 5 ganger i minuttet - Men jeg synes absolutt ikke det er upassende å spytte når man et ute, sålenge det ikke er fare for å treffe noen med det. Selv spytter jeg ganske sjeldent, men om jeg har slim i munnen så gidder jeg pokker ikke å svelge det, i fare for kanskje å fornærme noen?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå