ArmenMinAU Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spytter kun når jeg har slim i halsen, men er kun ute o.l. steder. Er spytt kroppsvæsker? Lenke til kommentar
Snø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Er spytt kroppsvæsker? 7544564[/snapback] Nei. Spytt produseres i munnen for å hjelpe med fordøyelsen av mat. Men selvfølgelig, svelger vi rikelig med spytt så kan det kanskje tilsvare 0,01 % av total kroppsvæske Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 merke til. Og de jeg legger merke til spytter helt ekstremt mye. Vi snakker 4-5 ganger i minuttet. 7536794[/snapback] Kjenner en som spytter konstant, 4-5 ganger er ikke noe Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Synest det er helt greit å spytte, ihvertfall om man er på joggetur og har munnen full av slim. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spytter når jeg føler for det, så lenge det ikke er inne. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Off topic: De som ikke liker spytting liker vel heller ikke at folk klør seg i skrittet :| hva skal man ellers gjøre når det klør? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Off topic: De som ikke liker spytting liker vel heller ikke at folk klør seg i skrittet :| hva skal man ellers gjøre når det klør? 7545993[/snapback] Gni seg mot veggen? Nå er jo kløing i skrittet eller stumpen litt annerledes enn spytting. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Poenget er ikke at folk spytter, men hvor de gjør fra seg griseriet sitt. Samme som med pissing og driting. Må man så må man, men man gjør det på egnet sted og ikke et sted hvor folk ferdes. Ingen er interessert i å verken se, lukte eller komme i kontakt med slimet til en fremmed person! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Men det er likevel flere som er interesert i å spytte/fjerne seg med slimet sitt, så same shit. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Men, nå er det jo sånn at spytting er rett og slett normalt, er du inne spytter du i dass, eller vasken, er du ute spytter du ute. Det er noe alle gjør. Må være noe galt med meg da. Spytter ikke inne heller jeg, så sant jeg ikke enten er forkjølet eller pusser tenna. Spytting er rett og slett en unødvendig uvane folk tillegger seg. å fortell ikke meg at det diggere å SVELGE det med vann guardianpegasus. Når du drikker vann blir du ikke tørr i munnen til å begynne med. Og du unngår også dehydrering. Lider dere av noe kroniske halsbetennelser eller no, dere som spytter hele tida? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Man skal ikke svelge slimet, men spytte det ut. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg syns spytting er helt greit utendørs, så lenge det gjøres diskré og uten overdrivelse. Den dagen folk slutter helt å røyke i offentligheten, og dermed plage og skade mange rundt seg uten tanke på andre enn seg selv, DA kommer jeg selv til å slutte å spytte når jeg måtte føle behov for det utendørs. Spytt er noe som produseres naturlig, og variasjoner i munnhulen, påvirket av mat, tørsthet og helse kan føre til at man produserer mer enn vanlig, og føler for å få det ut. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Var borte på butikken tidligere i dag og der satt det noen ungdommer som det gjør hver kveld. De sitter og spytter i flere timer og det danner seg små innsjøer med spytt rett nedenfor bena deres.. Er så forbanna ekkelt! Skjønner ikke hvorfor folk gjør det på den måten.. Det at folk kanskje har noe drit i halsen og vil ha det ut skjønner jeg, men spytting på morro liker jeg ikke lenger.. På barneskolen når jeg lærte meg å småspytte mellom fortenne så endte det opp med at jeg spyttet _enormt_ mye - faktisk innendørs hjemme også.. Men så sluttet jeg vel med det etter en stund.. - hsds Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Om man skulle få snør i kjeften. Så helle spytt en svelg. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kjenner jeg at det ligger mye slim nedover munn/hals harker jeg og hoster litt. Ofte er resultatet en god dose slim som ligger i munnen. De av dere som argumenter mot spytting i en sånn situasjon er ekle. Er det digg å svelge en grønn slimball som renner nedover. Tenk når dette blir konsumert Nei, det skal spyttes ut, for det skal ihvertfall ikke ned i magesekken. edit: Det ekleste jeg ser er folk som snyter seg skikkelig innover og jeg hører at de har mye gull i nesa, og svelger det unna med en ordentlig svelgelyd. Endret 21. desember 2006 av empatiy Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg spytter ofte når jeg er forkjøla og når jeg snuser. Men er alltid ute. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kom til å tenkte på at jeg klarer fint å la være å spytte når jeg er inne og trener, så da er det jo helt klart at det bare er viljestyrken det står på(hos alle! generalisering ftw.) Men spyttingen kommer jo oftest når en er ferdig med treningen, eller har en liten pause midt i, for å få igjen litt fuktighet i munn. Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 driter i om folk spytter rundt meg, så lenge det ikke treffer meg mitt i trynet eller noe. Er jeg ute, spytter hele tiden omtrent. Begynte spesielt med det etter at jeg begynte å røyke, merker jeg. Skjønner at folk ikke synes det er noe vakkert syn, men trodde ikke det var så mange som faktisk brydde seg.. Tenk på alt dere tar på/får i dere a. Noengang besøkt et offentlig toalett, for ikke å snakke om toalett i det hele tatt? De aller fleste av dere bruker nok penger, ingen som vet hvor de var sist. Tviler ikke på at det er folk som stikker kronestykker opp i ræven egentlig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tenk på alt dere tar på/får i dere a. Noengang besøkt et offentlig toalett, for ikke å snakke om toalett i det hele tatt?De aller fleste av dere bruker nok penger, ingen som vet hvor de var sist. Tviler ikke på at det er folk som stikker kronestykker opp i ræven egentlig. 7550371[/snapback] Uhhm.. og hva har dette med emnet å gjøre?? Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tenk på alt dere tar på/får i dere a. Noengang besøkt et offentlig toalett, for ikke å snakke om toalett i det hele tatt?De aller fleste av dere bruker nok penger, ingen som vet hvor de var sist. Tviler ikke på at det er folk som stikker kronestykker opp i ræven egentlig. 7550371[/snapback] Uhhm.. og hva har dette med emnet å gjøre?? 7550646[/snapback] Ja, ser nå at det ble litt mye OT, kom bare på det mens jeg skreiv. Uansett, poenget var vel at en spyttklyse på bakken er 'ikkenoe' i forhold til alt vi tar på/inntar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå