Dr_VingTor Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har et prosjekt hvor jeg trenger noen litt mer komplekse kort enn hva jeg har lyst å lage selv, så lurte på om noen vet om steder hvor en kan bestille PCB kort? Vet om elprint i norge, men er det flere alternativer? (trenger ikke være i norge, bare jeg kan bestille fra de). Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 du kan jo bestille fra futurlec? http://www.futurlec.com/SupportInf.shtml kommer ikke på noen andre i farta Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 www.elfa.se selger pcb kort trodde jeg nå. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 elfa har sammarbeid med elprint på ferdige PCB kort, men når jeg kan bestille direkte fra elprint selv så går jeg ikke via elfa. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Googlet etter PCB. Sjekk alle annonsene på høyresiden! Kanskje det kan være brukbart? Lenke til kommentar
drKeno Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ELprint i Bergen er vel de største i skandinavia. Dersom du ikkje trenger korta over natten, synker prisen betraktelig. Kan du vente 14 dager eller lenger, har du halvert prisen... mvh .jm. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hva ligger prisen på om du bestiller kort fra elprint? noen som har bestillt? så du måtte laste ned ett program og noe greier for å få pris. tenker på helt enkle kort, kanskje to sidig Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hva ligger prisen på om du bestiller kort fra elprint? noen som har bestillt? så du måtte laste ned ett program og noe greier for å få pris. tenker på helt enkle kort, kanskje to sidig 7720735[/snapback] Prisen blir kalkulert etter hvor stort det er, hvor mange du skal ha, hvor mange hull, hvor mye kobber, og tidsaspekt. Det er rett og slett umulig å si før du faktisk har tegnet kortet i deres spesialprogram. Jeg tror de har konverteringsmuligheter fra andre programmer, hvis du allerede har tegningen fra feks ultiboard eller.no Jeg synes å huske vagt at skolen min bestilte noen kort på ca 200x150 mm, med få loddeland, og generelt like kobber. Det kom på ca 200 pr kort... vet ikke hva tidsaspektet var, eller hvor mange de bestilte... Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg fant en leverandør á la elprint... expressPCB De har priset 3 kort til $51. Der er også tegneprogrammet gratis... Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 hmm, de så jo ikke så dyre ut, må sjekkes ut... har gjort om litt i prosjektet nå, så jeg får flere, men mindre kort (trur det er smart om et kort skulle gå i stykker), og så kan jeg bygge delene hver for seg og utvide etter hver... har bestilt fra elprint noen ganger tidligere (men da fra jobb), så pris var ikke så viktig da. Viktigere for meg som har dårlig råd. De kortene jeg har bestilt tidligere har jeg syntes har vært rimelig dyre i forhold til størrelsen, men så har jeg brukt relativt kort bestillings tid da... macaos som elprint bruker kan konvertere filer fra de fleste programmer trur jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå