baronKanon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Endelig fikk jeg pakken fra vcore.dk. Inni den lå det en nydelig Alphacool NexXxos pro III-radiator. Denne er lakkert. Og når ting med gjenger blir lakkert, kommer det lakk i gjengene. Så er spørsmålet: Hvordan få inn skruene så jeg får festet radiatoren og vifter? Den ligner veldig på BIP, men er litt annerledes. lenke til den Lenke til kommentar
Darkorbz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 du får ikke skruene inn slik som det er nå? du kan prøve med nål (laaaaang skrapejob forran deg) evt finne en skrue med samme gjengetype og slipe den til ( litt som en gjengetapp) og regelrett gjenge opp på nytt Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Det ble det som ble løsningen. Nå er bare problemet at jeg har borret feil i kabinettet for å feste radiatoren... Noen ganger går det litt veil fort i svingene... Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 vet du har fått det til men ville bare tilføre at det finnes gjengeverktøy som kan brukes for å få vakk lagg i gjengene dine Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde jeg hatt gjengetapp hadde det vært førstevalget, men hadde ikke akkurat lyst til å kjøpe et helt sett for å få en 3 mm Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 tror ikke jeg heller hadde gjort det Lenke til kommentar
Darkorbz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) vil bare opplyse at det er mulig og kjøpe enkle tapper ikke hele sett, skal se om jeg kommer på hvor jeg kjøpte det [edit] flaks der gitt: http://www.clasohlson.no/Product/Category....0;251547;251472 helt nederst, enkle gjengetapper (M3 til og med ^^) Endret 23. desember 2006 av Darkorbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå