w0lfr4m Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, Jeg har nettop formatert pcen og formaterte med Windows xp Prof cd. Nå som jeg har formatert og skal starte pcen så kommer det opp et valg bilde hvor jeg kan velge 1 av 3 operativsystemer som er nøyaktig det samme. 2 av 3 er ødelagt og tyder på at pcen tror at det gamle operativsystemet fremdeles er der. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan fjerne de 2 som er ødelagt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Åpne msconfig (Start - Run, skriv msconfig) Velg BOOT.INI, der ser du en knapp som heter "Check all boot paths". Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 takker da lærte jeg noe nytt.. Tror jeg har enda et problem. Den egentlige grunnen til at jeg formaterte var at graffikken ble fucka når jeg spilte spill. Jeg skulle prøve å installere drivere og da restarta pcen seg... skal prøve igjen snx om 5 min elns Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Heldigvis så var det ingen problemer med skjermkortet merket med en gang at pcen ble raskere osv Takk for hjelpen, tipset funket også... Topic can Lockes nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå