Niqābninja Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 ja, det var en vikinggutt utenpå.. hehe.. tror egentli ikke at den solgte så mye, mer det at vi tok det med på barneskolen, så vi kunne spise "lovlig" godter.. hehe.. Lærerene kunne liksom ikke si så mye.. hehe 8078295[/snapback] Hihi, den husker jeg. Det var nam Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Da jeg va veldig liten husker jeg å ha spist tallformet kjeks, type mariekjeks-smak.. hehe.. var bare mer gøy når de var som tall Endret 24. mars 2007 av Lise04 Lenke til kommentar
Sommersiddisen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=...:1:5582:1:::0:0 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Oioioioi! Facebook er nyttig til noe iallefall! Har sendt flere mails til Nidar om det, men at nesten 14000 blir med i den gruppen er stilig. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Riesen er savnet hos meg, små mørke sjokolader i en stor pose. De smaker himmelsk! Jeg har ikke sett de i Norge på en stund, sist jeg spiste de kjøpte jeg de på tax-free på Rhodos. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tv-Godt var fast hver lørdag. Selges det enda? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) jeg savner Marsipan pølsene som de selger rundt jule-og påske tider Endret 28. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Lest gjennom hele tråden, og så mange minner. Disneysjokoladen og BUGG tyggisene er de jeg savner mest. SOHO smakte jeg kun en gang og ble fort glemt. Det nærmeste vi kommer disneysjokoladene nå, er kinderegg og Milky Way sjokoladen. Den er digg. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Husker at jeg likte godt digimon kjeksene når jeg var en liten drittunge.. har ikke sett dem siden, men så skal det nevnes at det er en stund siden jeg spiste kjeks.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Eg kan huske eg så det i butikken for noen dager siden Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg savner Twister isen, fy fader den er god. Kjøper den alltid når jeg er i sverige Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, som nevnt, er marsipansjokoladen rundt påske-og juletider savnet, resten av året.. Men det er vel kanskje like greit, så blir vi ikke lei av det.. Men ååh, de er så gode! Jeg spiser liksom ikke så mye nidar-sjokolade, men akkurat det der, synes jeg er utrolig godt! Æsj.. Når jeg begynnte å tenke på det, fristet jeg meg selv.. Nå fikk jeg en skikkelig stor lyst på den marsipansjokoladen.. Jaja.. jeg får.. finne meg noe annet xD Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Savner krembanan jeg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Savner krembanan jeg den fins vell ennå?, ikke lange tiden siden jeg spiste det iaffal forøvrig savner jeg Bugg tyggegummi, mulig den fins men jeg har ikke sett en på mange år Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Savner Timon&Pompa isen, det var sånn iskrem med små gelé-figurer gjemt inni seg. Nam! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Savner Timon&Pompa isen, det var sånn iskrem med små gelé-figurer gjemt inni seg. Nam!Ahahahahaa. (Sorry, jeg er overtrøtt.) Jeg savner Tyrkisk Peber i sånne små, myke kuler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg savner slike heksekudd eller rottegift. Var en av de navnene tror jeg. Godteriet var slike små svarte kuler i en metallboks. Eller selger de det fortsatt? Har ikke funnet det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ja, det var en vikinggutt utenpå.. hehe.. tror egentli ikke at den solgte så mye, mer det at vi tok det med på barneskolen, så vi kunne spise "lovlig" godter.. hehe.. Lærerene kunne liksom ikke si så mye.. hehe <{POST_SNAPBACK}> Hihi, den husker jeg. Det var nam Sjokoviking Snack pack kunne godt kommet igjen da. Det var nom nom! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) SoHo er drit godt, navnet er jo drit bra også . Forstår heller ikke hvorfor de sluttet å selge dem.. Endret 5. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg savner Twister isen, fy fader den er god. Kjøper den alltid når jeg er i sverige Den har da aldri vært i Norge? Men ja, det er favorittisen min også. Bortsett fra ekte hjemmelaget is fra Italia, kjøpt over disk i et lite smug i en liten koslig by i Italia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå