Gå til innhold

Savnet godteri del 2

Nymph

Anbefalte innlegg

I allefall når jeg leser denne tråden er det mange som savner SOHO, og hva er da problemet med å produsere den da? Den blir jo solgt...

7973703[/snapback]

Var ikke salget som var problemet med SOHO..

Siden det var yoghurt-sjokolade og den ikke lå avkjølt surna yoghurten, ergo var det mange som fikk en vond smaksopplevelse.

Kanskje derfor folk har så forskjellige meninger om Soho også, noen synes den var kjempegod, andre synes den smakte skikkelig vondt... (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Nå har de staret salget av årets påske-egg med slik hvit krem!  :woot:  :grin: t  Nam-nam!

7988830[/snapback]

Takk for infoen, blir vel en sånn pakke på meg snart, muligens jeg sjekker butikkene i morra (i dag)

Jeg husker godt at SoHo kunne surne, første gang jeg smakte det syntes jeg det var dritvondt, men andre gangen var det himmels... :love:

Savner virkelig Den dinosaur kjeksen, så god kjeks kan en lete lenge etter...

Mokkatrøffel er på vei ut av markedet, til bestefars fortvilelse, det er nesten bare den sjokoladen han liker... Og der han bor får en ikke tak i det lengre, så jeg må kjøpe med meg når jeg drar til han og jeg finner i butikkene, men det blir sjeldnere og sjeldnere...

Lenke til kommentar

Personlig så savner jeg sinnsykt en sjokolade jeg alltid fikk av farfaren min da jeg var liten. Den var liten, avlang og så ut som en liten avhogget tømmerstamme. Den var innpakket i sølvfolie med rød firkant på og navnet inni firkanten. Husker ikke hva den heter :cry:

Gode barndomsminner i alle fall :love:

7880537[/snapback]

Riegel? fantes i rød og blå Hasla og Riegel eller noe sånt?

Jeg savner Sjokorand fra Finess eller Diplom is :dribble:

Lenke til kommentar
har de fått de dere påskeeggene i butikken? og hva koster de på rema 1000?

7994111[/snapback]

Jeg har bare sett dem på en Spar butikk til nå. Pris 31 kr. Har ikke vært på rema denne uka men regner med dem er kommet der også, eller er rett rundt neste sving! Om jeg husker rett så kostet dem 24-25 kr på rema i fjor. I hvertfall så var dem 5 til 10 kr billigere en de fleste andre steder (og når påska var over så gikk dem til halv pris!! :dribble: )

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
har de fått de dere påskeeggene i butikken? og hva koster de på rema 1000?

7994111[/snapback]

Jeg har bare sett dem på en Spar butikk til nå. Pris 31 kr. Har ikke vært på rema denne uka men regner med dem er kommet der også, eller er rett rundt neste sving! Om jeg husker rett så kostet dem 24-25 kr på rema i fjor. I hvertfall så var dem 5 til 10 kr billigere en de fleste andre steder (og når påska var over så gikk dem til halv pris!! :dribble: )

7994242[/snapback]

da skal jeg hamstre

Lenke til kommentar
(og når påska var over så gikk dem til halv pris!!  :dribble:  )

7994242[/snapback]

Problemet er jo at de er utsolgt omtrent overalt når påska er over :p

8008918[/snapback]

tja! her hadde rema et par paller et par uker som de solgte av etter påske.. :cool: Men det kommer vel an på hvor man bor osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...