Varmo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vel, med mindre du er født etter -99 (?) noe som jeg betviler, så var den nok i din tid. 7552225[/snapback] Jeg er født i 91 men husker Soho, tror jeg synes den var ganske god, selv om det er mange år siden jeg smakte den sist. Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 about "SOHO".. smakte ikke rimelig nøyaktig lik en mix av karamello og kinderegg..? (det får du iallefall fortsatt i butikken)... ps-- fant noen colaflasker i dag (de små orginale) er vist noe som finnes i "firstprice" sortimentet... smaks, mumle, namnam.. Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg savner Lakris Smurf! Var helt hekta.. Vil ha den tilbake igjen! Også, Japp, finner jo bare den i twist posene nå for tida.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Også, Japp, finner jo bare den i twist posene nå for tida.. 7876671[/snapback] Det er fullt av japp der jeg bor. På Kiwi,Bunnpris og Rema Endret 15. februar 2007 av espeNaldoZ Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Også, Japp, finner jo bare den i twist posene nå for tida.. 7876671[/snapback] Deter fullt av japp der jeg bor. På Kiwi,Bunnpris og Rema 7876708[/snapback] Noen som har det.. hehe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Mener det er japp i butikkene i mitt nærområde også, får sjekke for å være sikker neste gang... Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Mener det er japp i butikkene i mitt nærområde også, får sjekke for å være sikker neste gang... 7877154[/snapback] Trur det er bare japp dobbel pack. Men er ganske sikkert på at det er hele sjokolader/barer. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ehm få tenke på Kreta var det en sånn skikkelig god soft-is, som var som en myk sjokoladeis. Det var nam nam altså, men jeg fikk bare spist det en gang Forresten, hvis noen prøver å fjerne Lion-is er det ut med klørne for å si det slik Jeg stort sett lever av Lion-is om sommern! JAA jeg savner disney sjokoladene! trodde alle hadde glemt dem og dinosaurkjeksene, hvorfor forsvant de egentlig jeg savner vel mye annet også, som jeg ikke kommer på nå fordi jeg er så mett Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ehm få tenke på Kreta var det en sånn skikkelig god soft-is, som var som en myk sjokoladeis. Det var nam nam altså, men jeg fikk bare spist det en gang Forresten, hvis noen prøver å fjerne Lion-is er det ut med klørne for å si det slik Jeg stort sett lever av Lion-is om sommern! JAA jeg savner disney sjokoladene! trodde alle hadde glemt dem og dinosaurkjeksene, hvorfor forsvant de egentlig jeg savner vel mye annet også, som jeg ikke kommer på nå fordi jeg er så mett 7880102[/snapback] off topic men.. må bare ønske deg velkommen til diskusjon.no Charlotte<3 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja sorry for off topic men takk, Trygve ^^, Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ellers må jeg si jeg savner hobby 7551837[/snapback] Hvordan kan du savne hobby når de fremdeles selges i butikkene? Løp og kjøp! Personlig så savner jeg sinnsykt en sjokolade jeg alltid fikk av farfaren min da jeg var liten. Den var liten, avlang og så ut som en liten avhogget tømmerstamme. Den var innpakket i sølvfolie med rød firkant på og navnet inni firkanten. Husker ikke hva den heter Gode barndomsminner i alle fall Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hobby er kjempegod og Heldigvis selges den overalt Savner Smash! men jeg hørte det bare skulle være en til hver person ok da jeg er ikke såå blond Fikk forresten lyst på Smash! nå Lenke til kommentar
Marte86 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Savner shiobrusen jeg.. den med fersken smak var så INNMARI go'! Alle dere andre som også savner denne brusen må skrive dere opp her: http://www.opprop.no/opprop.php?id=shio Hver stemme teller Endret 9. februar 2007 av Marte86 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ohhh ahhh ehhh har butikkene enda de salte pizza-smak kjeksene som var i en boks? De så ut som en blomst :O ei stund sida jeg har smakt de ja... Jeg må kjøpe de neste gang jeg er i butikken da. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Bare jeg som savner de gode gamle drops-posene med Syrlig Blanding? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er den borte? Husker at jeg kjøpte det til kinoen før. Det holdt så lenge, men pokker som jeg hadde vondt i ganene etterpå. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Japp og Snickers er gode eksempler på at det går an å herpe sjokolader som en gang var veldig gode.. Spesielt Snickers har blitt forandret veldig! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Disneysjokoladen, noen som husker den? Åh, den savner jeg masse. Og Soho. Også er det teit at SurSild finnes så få steder nå. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm.. Det er litt rart hvordan ting kan forsvinne.. Jeg mener, her jeg bor fins det sjeldent sur sild, og japp er helt borte. I allefall når jeg leser denne tråden er det mange som savner SOHO, og hva er da problemet med å produsere den da? Den blir jo solgt... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kom på en annen type godteri jeg virkelig savner, nemlig SnackPack! 7614544[/snapback] Åhh, glemmer aldri reklamene til SnackPack, de var så bra "Vi har fått mange hendvendelser med spørsmål om den nye SnackPack fra Freia er dyr, det er den ikke. Men det er dette marsvinet" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå