Bruktbilen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Savner litt harry potter suprise godteripose. Den varte i litt under et år elns, en liten pose med forskjellige smaks-sorter. Noen smakte dritt, andre søtt, surt, potetsmak, gulrot, jern osv osv. Ganske artig å smake de forskjellige tingene Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fox med bringebærsmak, BIX. Å vil ha Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 er det noe jeg VIRKELIG SAVNER er det disse: BRUS: Shio Fersken (ooh, drakk ikke annet den sommeren den kom) POTETGULL: Maruuds Biff og Pepper (ÅH den herlige smaken) SJOKOLADE: Disney sjokoladen, og soho.. IS: Klovne isen (den som så ut som en rosa fot, med sjokoladetrekk tær; fantes også som Grise Is) Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er det nokon som hugsar dei Mikke/Minnie kjeksa som var i slike små pakkar, der Minniepakken var rosa, og Mikkepakken var blå? Det var gode kjeks, med vanilje eller sjokoladesmak. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Savner litt harry potter suprise godteripose. Den varte i litt under et år elns, en liten pose med forskjellige smaks-sorter. Noen smakte dritt, andre søtt, surt, potetsmak, gulrot, jern osv osv. Ganske artig å smake de forskjellige tingene 7762896[/snapback] Jelly Bellys er mye bedre synes nå jeg, og de kan fortsatt skaffes på Deli De Luca. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 åh.. is ja. Savner drillo isen! Og en saftis jeg husker fra da jeg var liten, men kommer ikke på navnet på den (tror det var bilde av en trollmann på den...blå sådan) Isen var enten 2 -eller 3farget (og hadde sjokolade på toppen?). Tyrkisk pepper isen var også ganske god, men ble fort i kvalmeste laget. Andre som mimrer om gamle istyper? Lenke til kommentar
hauska Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg var i Sverige og kjøpte en tutti frutti is. Den var kjeeempe god, den beste isen jeg har smakt Noen andre som har smakt den? Det finnes veldig mye av den i Sverige Hvorfor selges den ikke i Norge? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kommer an på distrubitøren. Ellers kan det være at isen har tilsettningstoffer (eks. fargestoffer eller søtningsmiddel) som er godkjent i EUland og ikke i Norge. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Åja! Sånn tusenfryd godteri som kom i små drops savner jeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Savner sånne sure drops som kom i en pose som ligna på dundersalt-posen... Sånne rosa, gule og grønne drops med surt "sukker" på... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Savner bringebærdropsene jeg kjøpte på Røros som guttunge. Hjemmelagede greier, nå er sjappa stengt Kan forøvrig bli trøstet av 1,5kg stratos i hvit boks ved siden av meg nå som jeg kjøpte på fabrikkutsalg på Nidar. (ikke for å skryte altså ) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 JAAA!! endelig er et noen som husker disney sjokoladen!! Og jeg også elsket den isen som var som en fot med sjokolade tær eller hva det var.. gul og rosa striper tror jeg.. GOOOOOOD Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det jeg savner mest potetgull med dill smak, pistasj is med sjokoladebiter og Vaniljeis med sjokoladebiter. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jordbær Snøre. De selger ikke sånne lengre, her. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hmm.. på bunnpris selger de både pistasj og vanilje med sjokolade i På Smart Club også.. hehe;) Jeg er hekta på pistasj med sjokolade... mmm Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tyrkisk pepper isen var også ganske god, men ble fort i kvalmeste laget. 7807979[/snapback] Er det slutt på tyrkisk pepper?? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sorry. Tyrkisk pepper-isen. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Salt lakris-snører, samme som jordbærsnører. Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 savner den gode gamle NORSKE melkesjokoladen. noe har skjedd etter at produksjonen ble flytta ut av landet. smaker litt beskere, har de bytta ut melka med noe fra utlandet? også savner jeg spesielt (om du kan kalle det en del av godterier osv) ordentlig saft til å ha ved siden av. med ordentlig så meiner jeg slik ein med ordentlig SUKKER.. ikke sånn giftig sukkererstatning som gjør deg sulten og tørst samtidig. for alle som er glad i julekalendersjokolade. (den som er i julekalenderene rett før jul ja) så finnes det en sjokkis fra "first price" (gul pakning) som både er billig og smaker godt og smaken er veldig lik julekalendersjokolade. og hvor har det blitt av smågodtet "colaflasker" de små gode.. ikke de svære ekle greiene som ikke smaker noe. for alle som er interessert i mystikk hva er likheten mellom "malaco" og "malacei"? (den er vrien altså) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den gamle pæreisen til Diplom-Is. Den de har nå smaker ikke like bra. (Og hva i hule heite er "Williamspære"?!) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå