Gå til innhold

Savnet godteri del 2

Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noe jeg VIRKELIG SAVNER er det disse:

BRUS:

Shio Fersken (ooh, drakk ikke annet den sommeren den kom)

POTETGULL:

Maruuds Biff og Pepper (ÅH den herlige smaken)

SJOKOLADE:

Disney sjokoladen, og soho..

IS:

Klovne isen :D (den som så ut som en rosa fot, med sjokoladetrekk tær; fantes også som Grise Is)

Lenke til kommentar
Savner litt harry potter suprise godteripose. Den varte i litt under et år elns, en liten pose med forskjellige smaks-sorter. Noen smakte dritt, andre søtt, surt, potetsmak, gulrot, jern osv osv. Ganske artig å smake de forskjellige tingene :p

7762896[/snapback]

Jelly Bellys er mye bedre synes nå jeg, og de kan fortsatt skaffes på Deli De Luca.

Lenke til kommentar

åh.. is ja. Savner drillo isen! Og en saftis jeg husker fra da jeg var liten, men kommer ikke på navnet på den (tror det var bilde av en trollmann på den...blå sådan) Isen var enten 2 -eller 3farget (og hadde sjokolade på toppen?).

Tyrkisk pepper isen var også ganske god, men ble fort i kvalmeste laget.

Andre som mimrer om gamle istyper?

Lenke til kommentar

Savner bringebærdropsene jeg kjøpte på Røros som guttunge. Hjemmelagede greier, nå er sjappa stengt :(

Kan forøvrig bli trøstet av 1,5kg stratos i hvit boks ved siden av meg nå som jeg kjøpte på fabrikkutsalg på Nidar. (ikke for å skryte altså ;) )

Lenke til kommentar

savner den gode gamle NORSKE melkesjokoladen.

noe har skjedd etter at produksjonen ble flytta ut av landet.

smaker litt beskere, har de bytta ut melka med noe fra utlandet?

også savner jeg spesielt (om du kan kalle det en del av godterier osv) ordentlig saft til å ha ved siden av. med ordentlig så meiner jeg slik ein med ordentlig SUKKER.. ikke sånn giftig sukkererstatning som gjør deg sulten og tørst samtidig.

for alle som er glad i julekalendersjokolade. (den som er i julekalenderene rett før jul ja) så finnes det en sjokkis fra "first price" (gul pakning) som både er billig og smaker godt og smaken er veldig lik julekalendersjokolade.

og hvor har det blitt av smågodtet "colaflasker" de små gode.. ikke de svære ekle greiene som ikke smaker noe.

for alle som er interessert i mystikk

hva er likheten mellom "malaco" og "malacei"?

(den er vrien altså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...