Mafiabåss Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hadde selv håpet på disse påskeegga med slik hvit krem inni skulle komme i en jule verisjon! Men må vel vente til påske ja! En annen godte tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=547279 7536355[/snapback] De er så utrolig gode Det er en skam at de kun selges i Påsken Lenke til kommentar
supern- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Savner Scoop. Potetgullgreiene som ser ut som skjeer, hvor det alltid fulgte med 1 boks sterk salsa per pose. Eggegreiene dere prater om er jo også dritdigg.. Gleder meg til påske Endret 6. januar 2007 av supern- Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Finnes det ikke enda de potetgullsakene som er formet som skjeer? Husker det var godt ja mange år siden jeg har spist det. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Huff, måtte du minne meg på SOHO, ungdommskolens høydepunkt... Lurer på hvorfor det forsvant ja, var jo kanondigg..! http://www.orapp.no/oversikt/Argang_2001/9...engepulsen/3186 Nidars statussjokolade, Soho, er trukket fra markedet. 70 millioner kostet det å utvikle søtsaken. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yoghurt-sjokoladen ble et prestisjetap for fabrikken. Lanseringen av den nye, urbane sjokoladen i 1998 var den dristigste i Nidars 89 år gamle historie. Sprek design, utradisjonell smaksammensetning av sjokolade, stivpisket yoghurt og sprø crisp skulle kapre unge, urbane mennesker i alderen 18-32 år. I to år hadde fabrikken i hemmelighet arbeidet, og 2000 nordmenn hadde smakt og synset om sjokoladen. Nidars ledelse hadde stor tro på at den spesialdesignede sjokoladen skulle falle i smak, bli meget lønnsom for fabrikken og plassere seg på en tredjeplass etter Stratos og Troika i løpet av 2001. Den første måneden i salg, var Soho den mestselgende sjokoladen i Norge, viste en markedsundersøkelse. For å tilfredsstille etterspørselen i markedet, satt Nidar i gang med doble sjokoladeskift på Soho-maskinene. Så gikk salget gradvis nedover. Før jul i fjor ble sjokoladen trukket fra det norske markedet. Årsaken var klar: Soho solgte altfor dårlig. - Den solgte utrolig bra det første året. Vi var så fornøyde. Så gikk det bratt nedover med salget. Til slutt solgte den så dårlig at vi ble nødt til å prioritere annerledes. Vi torde ikke bruke mer penger på Soho, men valgte å satse på eksisterende prosjekter og nylanseringer. Tilbaketrekningen var ikke noe moro fordi vi hadde hatt større ambisjoner for Soho, sier informasjonskonsulent Anne Guri Solem Selnæs i Nidar. Nidar brukte 60 millioner kroner på nye tekniske investeringer og produktutvikling for å komme frem til yoghurt-sjokoladen Soho. I tillegg gikk det med minst 10 millioner kroner til markedsføring, produksjon av reklamefilm og produktreklame. Endret 3. januar 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Savner bokstavkjeks. Spesielt slik bokstavkjeks som ble levert i esker som så ut som biler. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) FOR Å FÅ TILBAKE SOHO: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1109 Her kan dere underskrive en søknad om å få sohoen tilbake i butikkene! Eller bare skriv under for oss som ønsker det :!: Prøv gjerne å få med noen venner til å underskrive også Endret 9. januar 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Superior Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Savner én ting av spiselige substanser, og det er potetgull med eddiksmak. Husker at Maarud prøvde seg såvidt for noen år tilbake (15?) med "Salt & vinegar", men den gikk ut etter ganske kort tid. I spania har de en, som jeg spiser meg god og feit på hver gang. Desverre er potetgull såpass plasskrevende og fragilt at det ikke egner seg godt for innsmugling i stor skala. Kanskje jeg skal starte egenimport? Noen flere som liker det? 7578165[/snapback] Om du bor i Bergen så kan du få kjøpt noe so heter Kettle Chips, med havsalt og Balsamic Vinegar hos Lerøy. 200 gram for 30 kr. Blå pose. Selv syns jeg ikke at den var så veldig god pga. uvant smak, men den gikk da ned. Endret 9. januar 2007 av Superior Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1109 Hvis dere virkelig bryr dere! 7679265[/snapback] Den har fått en smule mer signaturer enn min. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Savner én ting av spiselige substanser, og det er potetgull med eddiksmak. Husker at Maarud prøvde seg såvidt for noen år tilbake (15?) med "Salt & vinegar", men den gikk ut etter ganske kort tid. I spania har de en, som jeg spiser meg god og feit på hver gang. Desverre er potetgull såpass plasskrevende og fragilt at det ikke egner seg godt for innsmugling i stor skala. Kanskje jeg skal starte egenimport? Noen flere som liker det? 7578165[/snapback] Du snakker om blå Pringles Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ah! Savner soho, og SPESIELT SNACK PACK! Hvorfor døde den? Derimot prøver jeg å redde et potetgull som det har blitt mindre og mindre av oppigjennom årene: Snacks chips. Den er enda å finne i butikkene, men det blir minde og mindre av de. Dessuten synes jeg at de burde ha reinnført crystal pepsi. Olaf strands potetgull fra The julekalender var også godt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Savner sånne små hvite kuler som var supersure. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Synd at de Dinosaur-kjeksene forsvant fra vanlige butikkhyller. Finner dem bare på Ultra for tiden. Vannvittig god kjeks ^^ Lenke til kommentar
kalli Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Synd at de Dinosaur-kjeksene forsvant fra vanlige butikkhyller. Finner dem bare på Ultra for tiden. Vannvittig god kjeks ^^ 7736137[/snapback] Spiste akkurat opp pakken vår med dinosaur kjeks... der jeg bor har de den i vanlige butikker, som Rimi... Og ja den er god! Lenke til kommentar
Lima9 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg savner den appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin jeg... Den du kunne kaste i bakken, så åpnet den seg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Synd at de Dinosaur-kjeksene forsvant fra vanlige butikkhyller. Finner dem bare på Ultra for tiden. Vannvittig god kjeks ^^ 7736137[/snapback] Spiste akkurat opp pakken vår med dinosaur kjeks... der jeg bor har de den i vanlige butikker, som Rimi... Og ja den er god! 7736355[/snapback] Den derre cartoonies kjeksen funker fjell som loerdagsgodt! Haaper de ikke blir borte paa en stund. husker at da jeg var liten var jeg redd for aa spise det fordi en kamerat sa de var giftige :!: Endret 16. januar 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg savner den appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin jeg... Den du kunne kaste i bakken, så åpnet den seg. 7736946[/snapback] Åååja. Den var så utrolig god. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Men er det ingen som husker den disneysjokoladen, som smakte som kindersjokolade? Den hadde figurer av disney på, som var av hit sjokolade, og enramme rundt avmelkesjokolade?? 7536344[/snapback] *vann i munnen* disse husker jeg godt.. Med gratulasjonskort under sjokoladen. underskrifts kampanje for disney sjokoladen disney sjokolade Endret 18. januar 2007 av Pink-Action Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Savner også dip-potetgullet (ikke scoop) som kims lanserte sammen med rømmedippen sin (som også er kriminellt god). Hardt og veldig salt. Konge! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som husker James Bond-Chipsen? Kjempegod. Tror den kom i 1995 og forvant i 96. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ah... 007 chipsen var konge. Olaf strands potetgull fra the julekalender var også skøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå