Gå til innhold

Savnet godteri del 2

Nymph

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Noen andre enn meg som husker noen esker med pastiller som het Molekyler? Var masse små drops i forskjellige farger. Var ofte ganske myke utenpå og harde inni.

Husker de ja, eller har spesiellt minne fra jeg var mindre til at jeg fikk fly-godt av søsteren min, og der var blandt annet de, og noen drops som het Ufo, som var helt fantastiske.

Onde sadister som først gjør oss hekta og tar fra oss slike goder :no:

Also: Jeg savner Freia sjokolade med kjekskuler! Men den med kvikk-lunsj må være noe av det beste de har funnet på, og er god erstatning foreløpig. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 12 år senere...
Dumrian skrev (På 6.3.2009 den 6:44 AM):

Sånn Lille jan lakris. Små lakrisstenger.

Husker jeg brukte rundt 500kr på de iløpet av en uke for noen somrer siden, og nå finner jeg de ikke igjen, selv ikke på den lokale mixbutikken.

Hei ja savner den no j…. Jeg også og lurer på hvem som tok over denne i produksjonen? 😋 veit jeg har funnet ‘nesten’ samme smaken igjen i en annen godteri i boksen til ‘lillebrors beste’ med engelske karameller og frukt type sammen, boksen selges fra ‘nordkak AS’.

Men om det er noen som vet mere om hvor den har blitt av, blitt produsert av el så vær snill å si ifra😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...